OPEN FOR BUSINESS

Puterea unei echipe se arată în timpul perioadelor dificile.
Viața de zi cu zi nu stă în loc. Oamenii au nevoie de serviciile de bază livrate în siguranță și în mod profesionist.

La Adecco România, am adoptat toate acțiunile și procedurile necesare pentru a garanta funcționarea noastră internă, pentru a putea asigura continuitatea profesională a celor care ne aleg ca partener de capital uman (organizații, angajați și candidați). Astfel, livrăm în condiții optime servicii de:

 

  • Recrutare È™i selecÈ›ie
  • Muncă temporară
  • Calcul salarial
  • Onsite
  • Training È™i dezvoltare organizaÈ›ională
  • SoluÈ›ii HR integrate

Recrutarea și evaluarea

Activitățile de recrutare și interviurile cu candidații sunt gestionate, partajate și comentate printr-un instrument inovator de evaluare online și video-interviu, complet consolidat în ultimii doi ani, care ne permite să depășim necesitatea prezenței fizice a candidatului la locul de muncă.

Putem trimite teste și evaluări de la distanță pentru toate activitățile de recrutare, pe fiecare tip de profil și să partajăm rezultatele online.

Contractarea serviciilor Adecco

Profesioniștii noștri pot stabili conexiuni cu clienții și partenerii de pe teritoriul României prin intermediul Microsoft și Skype for Business, cu ajutorul cărora puteți schimba documente, informații și organiza convorbiri video sau întâlniri virtuale.

Finanțe, legal și administrare

Toți colegii din departamentele  Finanțe, Legal și Administrare au acces securizat la sistemele de operare inclusiv în situația în care trebuie să opereze de la distanță.

Sistemul de administrare și salarizare al personalului indirect (angajați temporari) este gestionat în întregime de personal intern cu acces securizat la sistemele de operare.

Canalele de comunicare interne sunt securizate și optimizate astfel încât să asigure eficiența în trasabilitatea decizională și implementare imediată.

Gestionarea crizelor interne și externe

Încă de la începutul epidemiei Covid-19, a fost instituit un comitet de gestionare a crizelor, atât la nivel național, cât și local, care este actualizat zilnic și este prompt în adoptarea măsurilor și în distribuirea corectă a acestora.

Emitem dispoziții periodice și recurente pentru personalul nostru direct, prin instrumente de comunicare internă diferite și eterogene, cu informații despre actualizări de reglementare și recomandări de igienă / sănătate.