Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.

Creionăm noi soluții pentru clienții noștri în vederea eficientizării proceselor implicate în domeniul resurselor umane și reducerii costurilor.

Cu peste 31.000 de angajați și 5.000 de birouri în peste 60 de țări, Adecco oferă o gamă completă de servicii de resurse umane incluzând:

Muncă temporară

Din diverse motive cum ar fi: activitatea sezonieră, comenzi neplanificate, lansări de produse, târguri și expoziții, concedii de maternitate, accidente, concedii medicale sau de odihnă, o companie poate înregistra, la un moment dat, o nevoie suplimentară de personal.

Adecco vă degrevează de dificultățile survenite într-una din situațiile respective, devenind responsabil de recrutarea și selectarea personalului necesar. Mai mult decât atât, Adecco se va ocupa de gestiunea administrativă a acestuia, în calitate de angajator legal.

Permanent Placement

Adecco vine în sprijinul activității dumneavoastre preluând activitatea de recrutare. Folosind propria metodologie și propria bază de date, Adecco vă asigură o perfectă compatibilitate între cerințele postului și candidații propuși, efectuând astfel preselecția necesară.

Recrutare în masă

În situațiile în care aveți proiecte de dezvoltare a capacităților de producție existente sau a constituirii unei societăți noi și doriți angajarea de personal calificat pe anumite profile profesionale, calificări și competențe, Adecco vine în sprijinul dumneavoastră acordând asistență de specialitate în vederea selecției personalului necesar.

Recrutarea în masă presupune atragerea și gestionarea unui număr important de aplicații, în directă relație cu un număr mare de posturi vacante (peste 50). Recrutarea în masă este un proces integrat și complex cu o logistică aparte, incluzând componente care țin de promovarea proiectului în mass-media, recepția și clasificarea candidaților și nu în ultimul rând, de implementarea unui sistem eficient de evaluare și triere psihologică.

Adecco deține metodologia și instrumentele psihologice necesare procesării în timp real a candidaților, oferind de asemenea consultanță pe toată durata de acomodare a noilor angajați.

Administrare personal

Personalul dumneavoastră devine angajat Adecco, noi realizând toate responsabilitățile de angajator legal cuprinzând:

  • managementul contractelor individuale de muncă
  • plata salariilor taxelor și impozitelor precum și respectarea legislatiei în domeniu

Training

Adecco Training cuprinde o gamă variată de programe de training și dezvoltare organizatională menite să adreseze nevoile partenerilor prin analiză, design și proiecte integrate.

Adecco Training oferă programe ready-made și customizate pentru angajați la toate nivelele, de la programe tehnice (hard skills), până la programe de management pentru middle & top management (soft skills).

Credem cu tărie că putem fi alături de partenerii noștri pe întreaga durată a carierei angajaților lor – de la angajare la dezvoltare profesională.

Centru de evaluare

Adecco realizează evaluări ale compețentelor actuale ale angajaților printr-o varietate de tehnici relevante pentru locul de muncă respectiv. Acest serviciu are ca scop identificarea sistematică și obiectivă a comportamentelor personale în scopul selecției și/sau dezvoltării profesionale a angajaților.

Rapoartele de evaluare vor conține de asemenea informații privind compețentele de comunicare individuale, nevoile de instruire și training, precum și soluții pentru optimizarea activității și maximizarea eficienței personalului dumneavoastră.

Calcul salarial

Adecco preia parțial sau integral administrarea și calculul salarial pentru angajații dumneavoastră:

  • Administrarea documentelor personale;
  • Gestionarea relației cu autoritățile;
  • Calcularea salariilor;
  • Emiterea de rapoarte;
  • Consultanța privind legisltația în vigoare;

Cu Adecco veți caștiga o echipa de specialiști în resurse umane care lucrează pentru dumneavoastră.

Onsite

Serviciu unic pe piața românească, aplicabil în cazul în care numărul personalului aflat în gestiunea Adecco depășește 40 de persoane.

În aceasta situație, Adecco vă pune la dispoziție un consilier în resurse umane, care își va desfășura activitatea în cadrul companiei dumneavoaste, preluând parțial sau integral coordonarea și administrarea personalului temporar.

Acest consilier vă poate furniza întreaga gamă de servicii: recrutare de personal, integrare profesională și gestiune administrativă. Soluția implementării acestui “onsite” vă oferă o gestiune exactă a costurilor pe angajat, iar compania dumneavoastră nu mai înregistrează și alte obligații indirecte de plată.

În plus, consilierul nostru vă va ajuta să mențineți o relație flexibilă cu personalul temporar.

Outplacement

Serviciu prin care Adecco oferă o mare flexibilitate companiilor aflate în perioada de tranziție sau restructurare, răspunzând nevoilor specifice ale companiei client, atât la nivel general de dezvoltare al companiei, cât și la nivelul de dezvoltare al fiecărui angajat în parte.

Prin intermediul serviciului de Outplacement, Adecco asistă sau facilitează procesul de tranziție al angajaților ce părăsesc organizația și orientarea lor către alte companii de profil asemănător sau diferit.

Adecco oferă consultanță și susținere, indiferent dacă angajații sunt la nivel managerial sau executiv.

Outsourcing

Reprezintă soluția completă de management de proiect.

Adecco se ocupă de recrutarea, instruirea și managementul personalului selectat în mod integral. Stabilim împreună cu dumneavoastră obiectivele proiectului și ne asigurăm de atingerea acestora în mod profesionist.

Suntem responsabili de organizarea logistică și administrativă a proiectului, raportând în mod permanent progresul acestuia.

Global Mobility

Venim în sprijinul partenerilor noștri cu servicii de consultanță și asistență privind:

  • Procedura de angajare/ detașare în România a cetățenilor străini (UE sau non-UE)
  • Recunoașterea diplomelor de studii
  • Obținerea avizului de muncă
  • Obținerea vizei de lungă ședere/ de scurtă ședere
  • Obținerea/ prelungirea permisului de ședere
  • Obținerea certificatului de rezidență/ cărții de rezidență
  • Stabilirea rezidenței fiscale la venirea/ plecare din România Procedura de reîntregire a familiei
  • Procedura detașării cetățenilor români în străinătate Obținerea formularelor A1 și S1

Echipa noastră vă stă la dispoziție pentru orice detalii privind legislația în domeniul cetățenilor străini și a detașărilor în străinătate.

Ne puteți contacta la global.mobility@adecco.com

Contactați-ne pentru mai multe detalii