Declarația de confidențialitate a datelor apelanților call center

Bine aţi venit la Adecco Romania SRL/Adecco Resurse Umane SRL Aşteptăm cu interes să lucrăm împreună, pentru a vă ajuta să vă dezvoltaţi cariera ori pentru a vă oferi suportul necesar în derularea corespunzătoare a unei relații de muncă. Aşa cum vă puteţi aştepta, noi colectăm şi folosim informaţii despre dvs pentru a vă furniza serviciile noastre ori pentru a îndeplini obligații/ formalități legale.

Adecco se angajează să vă protejeze şi să vă respecte intimitatea. Această Declaraţie de confidenţialitate a datelor prelucrate în intermediul interacțiunilor telefonice prin intermediul call centerului, descrie drepturile dvs la confidenţialitate în legătură cu datele despre dvs pe care noi le procesăm, precum şi măsurile pe care noi le întreprindem pentru a vă proteja intimitatea. Ştim că această Declaraţie se întinde pe mai multe pagini, dar vă rugăm să o citiţi cu atenţie. Există un index mai jos, astfel încât dvs puteţi accesaţi direct părţile care vi se par de interes.

Această Declarație de Confidențialitate a Datelor apelanților call center se completează cu Declarația de Confidențialitate a Datelor despre candidați (în cazul în care calitatea în care ne apelați este aceea de candidat), precum și cu orice alte documente sau informații puse la dispoziție de către Companie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Explicarea anumitor termeni

În primul rând, trebuie să clarificăm modul în care noi folosim unele cuvinte in această declaraţie.

Poate părea evident, dar când vom face referire la persoana dvs în această Declaraţie de c onfidențialitate a datelor apelanților call center (‘Declarație’) vom utiliza termenul ‘Dvs’.

Când discutăm despre ‘noi’ sau despre ‘Companie’, ne referim la Adecco Romania SRL/Adecco Resurse Umane SRL. Sediul nostru social este: Șoseaua Pipera nr 42, etaj 2, sector 2, București. Compania face parte din Grupul Adecco, cel mai mare furnizor de servicii de Resurse Umane din lume. Prin diversele sale companii şi domenii de afaceri, Grupul Adecco furnizează diverse activităţi de HR (resurse umane), cum ar fi angajare de personal, punere la dispoziție, servicii de salarizare, recrutare & selecţie, soluţii de testare, tranziţie profesională, dezvoltare de talente, instruire & formare profesională, plasare a personalului disponibilizat şi mobilitate internaţională (‘Activităţile noastre’).

În final, aceasta este o declaraţie cu privire la informațiile despre persoane – cum ar fi dvs şi familia dvs. Include fapte despre dvs, dar şi opinii despre dvs şi pe care le aveţi (de exemplu, „Îmi place fotbalul”). Nu este vorba despre informaţii despre Companie (deşi câteodată cele două se suprapun). Aceste informaţii sunt numite câteodată ‘Date cu caracter personal’, ‘Date cu caracter personal identificabile’ sau ‘PII’. În această Declaraţie, noi vom folosi termenul de ‘Date cu caracter personal’.

Care sunt datele cu caracter personal pe care Compania le colectează şi le foloseşte?

Datele cu caracter personal pe care Compania le colectează de obicei includ, dar nu sunt limitate la:

  • numele dvs, data şi locul naşterii, detaliile de contact şi calificările (studiile, cursurile de instruire şi stagiile de practică), documente care vă dovedesc identitatea şi dreptul de a lucra şi oricare alte informaţii pe care le-aţi menţionat în descrierea sau CV-ul dvs;
  • dacă vă logaţi pe Portal folosind contul dvs LinkedIn sau orice alt cont de socializare: datele dvs de profil;
  • dacă ne contactaţi, vom înregistra acea corespondenţă;
  • feedback-ul despre dvs de la personalul nostru şi de la terţi; dacă dvs oferiţi feedback cu privire la alte persoane;
  • feedback-ul dvs. despre noi şi serviciile noastre oferit prin intermediul chestionarelor de satisfacţie;
  • colectăm, de asemenea, informaţii cu privire la vizitele dvs la website-ul/Portalul nostru, inclusiv (dar nu se limitează la) adresa dvs IP, browser, înregistrarea datei şi a timpului, locaţia, datele de trafic ale ţării, informaţii cu privire la locaţie, weblog-uri şi alte informaţii de comunicare şi resurse pe care dvs le accesaţi. Aceste informaţii vor face ca vizitarea viitoare a website-ului/Portalului nostru de către dvs să fie mai facilă. De exemplu, vă vom sugera joburi care sunt procesate de filialele locale, din locaţia de unde ne-aţi contactat;
  • de asemenea, colectăm informaţii în scop de marketing şi analiză, inclusiv informaţii despre cum răspundeţi la campaniile prin e-mail, sms, telefon şi la alte campanii de marketing. Vă vom solicita consimţământul în mod expres înainte de a trimite comunicări de marketing prin intermediul acestor modalităţi.
  • detalii cu privire la oricare dizabilitate şi la oricare adaptare pe care va trebui să o facem pentru dvs la locul de muncă; şi
  • în unele cazuri, vom colecta şi alte date cu caracter personal sensibile, în afară de cele cu privire la dizabilităţi, dacă legea o permite. De asemenea, vrem să vă informăm că Adecco va efectua orice evaluare necesară în cadrul procesului de selecție, care poate impune ca datele furnizate să fie prelucrate și că va include rezultatele evaluării în baza de date de recrutare ca parte a procesului de selecție.
  • Sunteți, de asemenea, informat că, în cadrul procesului de selecție, entitatea angajatoare poate consulta detalii despre profilul dvs. public de social media (Facebook, Twitter, LinkedIn etc.) și alte informații și înregistrări publice, avand ca unic scop evaluarea și stabilirea experienței și abilităților dvs. profesionale pentru a sti dacă profilul dvs. este în concordanță cu cultura și valorile Adecco.
  • vom inregistrara apelurile telefonice si vocea dvs, date derivand din contextul apelurilor telefonice, a rezoluțiilor și a solicitărilor rezultate în legatură cu apelurile realizate prin intermediul call centerului, în baza consimțămantului dvs expres.

De ce folosim informații personale despre dvs?

  1. Compania colectează şi prelucrează date cu caracter personal pentru a vă oferi serviciile pe care le aşteptaţi de la noi, cum ar fi găsirea de joburi/roluri potrivite la care/pentru care să aplicaţi, să vă ajutăm cu instruiri sau să facilităm procesului de aplicare pentru joburi/roluri. Aceasta include trimiterea CV-ului dvs către angajatorii prospecți, menţinându-vă informat cu privire la viitoare oportunităţi de muncă prin e-mail, telefon, poştă şi/sau alte metode de comunicare;
  2. cu acordul dvs, putem să vă folosim datele dvs de contact pentru marketing direct, de exemplu prin e-mail, mesaje sau telefon;
  3. pentru a ne dezvolta, testa şi îmbunătăţi website-ul/Portal-ul nostru sau alte sisteme / procese noi sau existente, pentru a vă deservi mai bine; aceasta are loc în contextul noilor sisteme şi procese IT, astfel încât datele despre dvs vor fi folosite la testarea acestor sisteme şi procese IT noi, în care datele fictive nu pot replica total operarea acelui sistem IT nou;
  4. pentru realizarea de studii, statistici şi cercetări analitice, de exemplu pentru compararea eficienţei plasării candidaților între diferite sectoare de afaceri şi geografice şi caută să identifice factorii care pot influenţa diferenţele pe care noi le identificăm;
  5. pentru transferul datelor către terţi (vezi mai jos);
  6. când este necesar, pentru respectarea oricăror obligaţii legale;
  7. pentru a investiga sau răspunde la incidente şi la reclamaţii;
  8. pentru a va oferi serviciile pe care le aşteptaţi de la noi, cum ar fi găsirea de joburi/roluri potrivite la care/pentru care să aplicaţi, să vă ajutăm cu instruiri sau să facilităm procesul de aplicare pentru joburi/roluri. În acest caz vă vom solicita consimţământul expres;
  9. pentru a vă oferi suportul necesar în derularea corespunzatoare a unei relații de muncă (informații și documente pe care le puteți solicita în calitate de angajat).

De ce şi pe ce bază folosim datele cu caracter personal?

Conform legii, trebuie să avem o baza legală pentru procesarea datelor pe care le păstrăm cu privire la dvs. Temeiurile legale pot fi:

1. Executarea unui contract sau paşii premergători semnării unui contract

Când lucraţi deja cu sau sunteti pe cale sa lucrati prin intermediul Adecco, prelucrarea de către noi a datelor cu caracter personal pentru toate aceste obiective se bazează pe justificarea prelucrării, cum ar fi realizarea unui contract sau paşii premergători semnării unui contract Aceste servicii pot fi, de exemplu, oferirea de locuri de muncă potrivite la care să aplicaţi, sau pentru a vă ajuta  sau a vă oferi asistenţă cu pregătirea și procesul de aplicare.

2. Îndeplinirea unei obligaţii legale

Uneori prelucrarea este necesară pentru respectarea obligaţiilor legale sau de reglementare Autorităţile publice, cum ar fi autorităţile fiscale sau de protecţie a prelucrării datelor cu caracter personal, ne pot solicita date cu caracter personal, furnizându-ne un motiv legal pentru a dezvălui informații despre dvs. (de exemplu: prevenirea sau detectarea unei infracțiuni). În aceste condiții, suntem obligați prin lege să furnizăm autorităților datele dvs.

3. Îndeplinirea interesului nostru legitim 

Prelucrarea este necesară în interesele legitime ale Adecco în exercitarea drepturilor sale fundamentale şi ale personalului său de a desfăşura o afacere într-un mod în care să nu vă afecteze interesele sau drepturile şi libertăţile fundamentale ale dvs). Aceasta înseamnă că atunci când prelucrarea datelor este necesară pentru interesele legitime ale Adecco, echilibrăm interesele sau drepturile și libertățile dvs. fundamentale față de interesul nostru legitim în ceea ce privește prelucrarea. Acest lucru asigură că nu prelucrăm datele într-o manieră în care drepturile dvs. fundamentale să depășească interesul nostru pentru o astfel de prelucrare.

Vom mai prelucra datele dvs cu caracter personal, bazandu-ne pe alt temei legal decat cele prezentate mai sus, doar cu consimțământul dvs, care reprezintă un temei suplimentar de prelucrare.

4. Consimțământul expres

Înregistrarea apelurilor telefonice, a vocii dvs și a celorlalte date pe care ni le comunicați atunci când optați pentru relaționarea telefonică prin intermediul call centerului se face în baza consimțământului dvs exprimat prin continuarea convorbirii după mesajul introductiv. În cazul în care nu sunteți de acord cu înregistrarea convorbirii puteți închide apelul telefonic și ne puteți contacta utilizând datele de contact postate pe www.adecco.ro. Consimțământul furnizat de dvs. poate fi retras în orice moment prin contactarea Companiei utilizând formularul de solicitări [link aici: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/ ] sau puteți trimite un e-mail la adresa: gdpr.romania@adecco.com. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea activităților de prelucrare efectuate anterior retragerii acestuia.

Trebuie să ne oferiţi datele cu caracter personal pe care le solicităm?

Dvs nu sunteţi obligat să ne oferiţi datele dvs cu caracter personal, dar pentru noi nu ar fi posibil să lucrăm cu dvs sau să vă oferim serviciile noastre dacă nu ne veţi furniza minimul necesar de date. De asemenea, poate limita serviciile pe care vi le putem furniza dacă în anumite cazuri veți alege să ne furnizați informații personale limitat.

Cât timp păstram datele cu caracter personal?

Termenul de pastrare a înregistrărilor în call center e de 2 ani de la data apelului. Compania poate să păstreze datele dvs cu caracter personal pentru o perioadă de până 2 ani după ce v-aţi înregistrat la noi.

Transferăm datele dvs către terţi?

Aşa cum s-a menţionat mai sus, divulgăm de obicei datele dvs către terţi. Acest lucru se realizează pentru a finaliza obiectivele precizate mai sus. Realizăm acest lucru în următoarele circumstanţe:

  • Către furnizorii noştri, de exemplu, contractăm un furnizor pentru realizarea de lucrări administrative şi operaţionale în sprijinul relaţiilor noastre cu dvs. Furnizorul(ii) va(vor) fi obligat(ţi) conform obligaţiilor contractuale şi conform altor obligaţii legale să respecte confidenţialitatea datelor dvs şi să vă respecte intimitatea, şi va(vor) avea acces doar la datele necesare pentru realizarea funcţiilor acestora; furnizorii relevanţi sunt în principal furnizori IT (care găzduiesc sau sprijină sistemele noastre IT, inclusiv informaţii despre dvs), companii de management al sediului (care monitorizează securitatea fizică a clădirilor noastre şi prin urmare trebuie să ştie despre dvs pentru a vă permite accesul în clădirile noastre) şi furnizorii de servicii financiare şi de management contabil (care au nevoie să prelucreze detalii ale candidaților pentru a procesa contabilitatea furnizorilor şi a clienţilor), furnizor de servicii call center (care asigura serviciul de call center si care are nevoie sa stie datele dvs pentru a va furniza informațiile solicitate sau a da curs solicitării dvs de a completa CVul în platforma Adecco)
  • Către membrii grupului de companii Adecco din alte ţări. Acestea sunt localizate în interiorul sau în afara Uniunii Europene; diferiţi membri ai grupului îndeplinesc funcţii diferite, şi ca rezultat, datele dvs vor fi împărtăşite cu ei din motive diferite:
    • Datele sunt împărtăşite cu membrii grupului Adecco care furnizează funcţii IT pentru companiile Adecco din întreaga lume; aceste funcţii IT sunt localizate, printre altele, în Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, Grecia, Slovacia, Slovenia, Italia.
  • Datele sunt împărtăşite cu filialele Adecco din întreaga lume, unde v-aţi exprimat interesul în ceea ce priveşte oportunităţile de pe acea piaţă, sau membrii ai Grupului Adecco care identifică faptul că dvs puteţi avea abilităţile necesare sau de folos pe acea piaţă. O listă a ţărilor în care noi operăm este disponibilă aici: https://www.adeccogroup.com/worldwide-locations.
  • Către clienţii noştri sau catre prospecți: noi vom împărtăşi datele dvs cu clienţii noştri care ne oferă joburi / contracte în care puteţi fi interesat, sau care sunt interesaţi de profilul dvs. Aceştia au obligaţii contactuale şi alte obligaţii cu privire la confidenţialitate în legătură cu datele dvs către noi şi către dvs;
  • Noi vom împărtăşi datele dvs cu guvernul, poliţia, organismele de reglementare sau cu agenţii de aplicare dacă, la discreţia noastră, considerăm că suntem obligaţi sau autorizaţi din punct de vedere legal să facem acest lucru sau că ar fi prudent să facem acest lucru; şi
  • Ca parte a verificării prealabile cu privire la (sau a implementării) fuziune, achiziţie sau alte tranzacţii de afaceri, este posibil să trebuiască să divulgăm datele dvs vânzătorului sau cumpărătorului prospect şi consilierilor acestuia.

Transferăm datele dvs în afara Uniunii Europene?

Datele dvs pot fi transferate şi procesate în una sau mai multe ţări, în interiorul sau în afara Uniunii Europene. O listă completă a ţărilor în care noi operăm este disponibilă aici: https://www.adeccogroup.com/worldwide-locations/.

Noi vom transfera datele dvs doar în ţările din afara UE in legatura care care Comisia Europeană crede că vă oferă un nivel corespunzător de protecţie (o listă cu aceste ţări este disponibilă aici: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en), sau unde Grupul Adecco a implementat dispozitive de securitate corespunzătoare pentru a păstra confidenţialitatea informaţiilor dvs (pentru care noi folosim de obicei una din formele de contracte de transfer de date aprobate de Comisia Europeană, formulare care sunt disponibile aici:  https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc_en).

Care sunt drepturile dvs?

  • Dreptul de acces la şi de a obţine o copie a datelor dvs cu caracter personal

Aveţi dreptul să solicitaţi confirmarea ori de câte ori prelucrăm oricare din datele dvs cu caracter personal. În acest caz, aveti dreptul sa accesați datele dvs cu caracter personal (prin intermediul Portalului) şi la anumite informaţii despre cum sunt acestea prelucrate. În anumite cazuri, puteţi să ne solicitaţi să vă oferim o copie electronică a datelor dvs. În anumite circumstanțe limitate, aveți, de asemenea, dreptul de a solicita transferul informațiilor dvs. personale, ceea ce înseamnă că le vom furniza unei terțe părți la cererea dvs.

  • Dreptul de a vă rectifica datele dvs cu caracter personal

Dacă puteţi demonstra că datele cu caracter personal pe care le deţinem despre dvs nu sunt corecte, puteţi solicita ca aceste date să fie actualizate sau rectificate. Noi vă încurajăm să accesaţi sistemul de tip auto-service Portal, dacă este posibil şi să vă actualizaţi direct datele dvs cu caracter personal.

  • Dreptul de ştergere a datelor / de a fi uitat

În anumite cazuri, aveţi dreptul să ne solicitaţi să ştergem datele dvs personale. Puteţi face o asemenea solicitare oricând şi Adecco va evalua dacă solicitarea dvs va fi soluţionată pozitiv, însă, când acest drept este sub rezerva oricăror drepturi sau obligaţii legale, vom păstra datele. Pentru cazurile în care, în conformitate cu prevederile legale, stabilim că solicitarea de ştergere a datelor dvs personale trebuie soluţionată pozitiv, Adecco va realiza acest lucru, fără întârziere. Vă rugăm să reţineţi că odată ce datele dvs sunt şterse – Compania nu vă mai poate fi de ajutor după ce aceste date au fost şterse. Dacă doriţi să vă înregistraţi din nou la companie, va trebui să reintroduceţi datele dvs.

  • Dreptul de a restricționa

În anumite circumstanțe, aveți dreptul să restricționați prelucrarea datelor dvs. personale. Cu toate acestea, în anumite cazuri, o astfel de restricționare a procesării poate limita serviciile pe care le puteți primi de la noi.

  • Dreptul de a obiecta

Dacă prelucrarea datelor dvs de către companie se bazează pe interesul legitim al companiei (şi pe nicio altă bază de prelucrare), sau se leagă de marketingul direct, aveţi dreptul să obiectaţi la prelucrarea de către Companie a datelor dvs, făcând referire la situaţia dvs particulară în care vă aflaţi.

Dacă doriţi să vă exercitaţi oricare din drepturile dvs, vă rugăm să utilizați formularul de solicitări [link aici: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/ ] sau ne trimiteţi un e-mail la: gdpr.romania@adecco.com.

Când ne trimiteţi un e-mail pentru a vă exercita drepturile dvs, Compania vă va solicita să vă identificaţi înainte să soluţioneze solicitarea dvs.

În final, aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la autoritatea de protecţie a datelor în localitatea de domiciliu sau unde lucraţi, sau în locul unde consideraţi că a apărut problema în legătură cu datele dvs.

Cum ne puteţi contacta?

Dacă aveţi întrebări sau nelămuriri cu privire la această Declaraţie sau dacă doriţi informaţii suplimentare despre cum vă protejăm datele (de exemplu, când le transferăm în afara Europei) şi/sau când doriţi să-l contactaţi pe Responsabilul cu Protecţia Datelor al Companiei (DPO) şi Responsabilul Local cu Protectia Datelor în ceea ce priveşte confidenţialitatea, utilizați formularul de solicitări [link aici: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/ ] sau trimiteţi un e-mail la   gdpr.romania@adecco.com

Cum prelucrăm modificările la această Declaraţie?

Termenii acestei Declaraţii se pot schimba cu timpul. Vom publica oricare modificări importante la această Declaraţie prin notificări corespunzătoare fie pe acest website, fie prin contactarea dvs folosind alte canale de comunicare.