Ultima actualizare: 10 septembrie 2021

Bine ați venit la Adecco Resurse Umane S.R.L./Adecco Romania S.R.L. Facem parte din Adecco Group AG, care este societatea-mamă a noastră, cu sediul social și responsabilul cu protecția datelor aflate în Bellerivestrasse 30, 8008 Zurich. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm pentru a vă ajuta să vă dezvoltați cariera. După cum vă așteptați, pentru a ne furniza în mod adecvat serviciile, colectăm și folosim informații despre dumneavoastră.

Adecco s-a angajat să protejeze și să respecte confidențialitatea. Această Declarație descrie drepturile dumneavoastră la viață privată în legătură cu informațiile despre dumneavoastră pe care le procesăm, precum și pașii pe care îi facem pentru a vă proteja confidențialitatea. Știm că este lungă, dar vă rugăm să citiți cu atenție această Declarație.  Mai jos este un index pentru ca, dacă preferați, să puteți merge direct la secțiunile relevante.

În funcție de site-ul web al țării Adecco și brandului Adecco prin care accesați serviciile noastre, entitatea Adecco respectivă va fi operatorul de date al datelor dumneavoastră cu caracter personal. În unele cazuri, mai multe entități Adecco pot să devină operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Câțiva termeni de clarificat

În primul rând, trebuie să clarificăm cum folosim unele cuvinte din această declarație.

Poate să pară evident, dar în această declarația, de vom referi la dumneavoastră ca „dumneavoastră” sau „candidatul”.

Atunci când vorbim despre „noi” sau „compania”, înseamnă Adecco Resurse Umane S.R.L./Adecco Romania S.R.L. Sediul nostru social se află în Șoseaua Pipera nr.42, etaj 2, București sector 2.  Compania face parte din Adecco Group, cel mai mare furnizor de servicii HR din lume. Prin diferitele sale companii și linii de activitate, grupul Adecco oferă mai multe activități de HR (Human Resources – resurse umane), precum angajare de personal, punere la dispoziție de salariați, servicii de salarizare, recrutare și selecție, soluții de testare, tranziție în carieră, dezvoltarea talentelor, pregătire și educație, plasarea personalului disponibilizat și mobilitate internațională („activitățile noastre”).

Pentru desfășurarea activităților, compania folosește mai multe sisteme IT. În unele cazuri, Compania oferă un portal self-service („portalul”) pentru candidații/personalul său. Portalul vă permite să căutați și să candidați pentru locurile de muncă pe care Compania și societățile afiliate le promovează și care se potrivesc cu interesele, competențele și/sau experiența dumneavoastră, în locurile în care v-ați exprimat interesul de a lucra.

În final, aceasta este o declarație despre informații și oameni. Include date despre dumneavoastră, dar și opinii despre dumneavoastră și pe care le aveți (de exemplu, „Sunt microbist”). Nu este legată de informațiile despre Companie (deși, uneori, cele două tipuri de informații se suprapun).  Informațiile de acest fel sunt denumite „date cu caracter personal”, „informații de identificare personală” sau „IIP”. În această declarație, folosim termenul „date cu caracter personal”.

Ce date cu caracter personal colectează și folosește compania?

Datele cu caracter personal pe care compania le colectează de obicei includ, fără a se limita la acestea:

  • numele dumneavoastră, data și locul nașterii, detaliile de contact și calificările (educație, cursuri de formare și stagii de practică), documentele care vă atestă identitatea și dreptul de a munci și alte informații pe care le includeți în CV-ul dumneavoastră;
  • dacă vă conectați la portal folosind contul dumneavoastră de LinkedIn sau orice alt cont de pe o platformă socială: datele din profilul dumneavoastră;
  • dacă ne contactați, vor păstra o înregistrare a corespondenței;
  • feedbackul despre dumneavoastră de la personalul nostru sau terți; dacă ați oferit feedback despre alte persoane;
  • feedbackul dumneavoastră despre noi și serviciile noastre oferit prin sondajele privind gradul de satisfacție;
  • de asemenea, colectăm informații despre vizitele dumneavoastră pe site-ul nostru web/portal, incluzând (dar fără a se limita la acestea) adresa IP, browserul, marca temporală, locația, datele privind traficul țării, datele de localizare, bloguri web și alte date de comunicare și privind resursele pe care le accesați. Aceste informații vor ușura vizitarea în viitor a site-ului nostru web/portalului. De exemplu, vă vom sugera locuri de muncă ce sunt gestionate de filialele din locul în care vă aflați atunci când ne-ați contactat;
  • de asemenea, colectăm informații în scopuri de marketing și analiză, inclusiv informații despre cum reacționați la campanii de marketing prin e-mail, SMS, telefon și altele. Vă vom cere acordul explicit înainte de a trimite comunicări de marketing prin aceste mijloace;
  • fotografii și înregistrări video de la participarea la un interviu video, un curs de pregătire sau alte sesiuni similare (veți avea ocazia în timpul sesiunii să cereți să nu fiți filmat sau fotografia);
  • detalii privind dizabilitățile și alte facilități pe care va trebui să le implementăm pentru dumneavoastră la locul de muncă; și
  • în unele cazuri, vom colecta și alte date sensibile în afară de detaliile legate de dizabilități, atunci când legea ne permite acest lucru. Am dori, de asemenea, să vă informăm că Adecco orice evaluări vor fi necesare ca parte a procesului de selecție, care pot impune prelucrarea datelor trimise și că va include rezultatele evaluării în baza sa de date privind recrutarea, ca parte a procesului de selecție.
  • De asemenea, sunteți informați că, făcând parte din procesul de selecție, entitatea angajatoare poate să consulte detaliile profilului dumneavoastră public de pe platformele sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn etc.) și alte informații și înregistrări publice, singurul scop fiind acelea de a evalua și determina experiența dumneavoastră și competențele profesionale și de a afla dacă profilul dumneavoastră se potrivește cu cultura și valorile Adecco.

De ce folosim datele cu caracter personal despre dumneavoastră?

Compania colectează și procesează date cu caracter personal:
1. Pentru a vă oferi serviciile pe care le așteptați de la noi, precum găsirea unui loc de muncă/unei misiuni de muncă temporară pentru care să candidați, asistență legată de pregătire sau facilitarea procesului de a candida pentru un loc de muncă/o misiune de muncă temporară. Aceasta include trimiterea CV-ului dumneavoastră la posibili angajatori pentru a fi analizat de către aceștia și informarea dumneavoastră cu privire la viitoare oportunități de muncă prin e-mail, telefon, poștă și/sau alte metode de comunicare;
2. cu acordul dumneavoastră, este posibil să folosim dvs datele de contact pentru marketing direct, de exemplu, prin e-mail, mesagerie sau telefon;
3. pentru a dezvolta, a testa și a îmbunătăți în continuare site-ul nostru web/portalul sau alte sisteme/procese existente sau noi, pentru a vă servi mai bine; are loc în contextul unor sisteme și procese IT noi, astfel încât informațiile despre dumneavoastră vor fi folosite la testarea acestor sisteme și procese IT noi în legătură cu care datele fictive nu pot să imite funcționarea noului sistem IT;
4. pentru a efectua studii și cercetări statistice și analitice, de exemplu, pentru a compara eficacitatea plasării candidaților noștri în diferite sectoare de activitate și zone geografice și pentru a căută să identificăm factorii care pot să influențeze orice diferențe pe care le identificăm;
5. pentru a transfera date către terți (consultați datele de mai jos);
6. dacă este necesar, pentru a respecta orice obligație legală; și
7. de asemenea, vom prelucra datele dumneavoastră:
a. pentru a promova securitatea și protecția oamenilor, a sediilor, a sistemelor și a activelor;
b. pentru a monitoriza conformitatea cu politicile și procedurile interne;
c. pentru a administra sistemele de comunicații și alte sisteme folosite de către Adecco Group (inclusiv datele de baza cu informații de contact interne);
d. pentru a investiga sau a răspunde la incidente și cereri;
e. pentru a promova pe plan intern faptul că au avut loc sesiuni de pregătire și a utiliza conținutul acestora (în cazul fotografiilor sau înregistrărilor video de la sesiunile de pregătire), pentru a promova sesiuni similare de pregătire pe plan intern sau extern pentru terți. În acest caz, vă vom cere acordul explicit; și
f. pentru a participa la orice achiziție sau vânzare potențială sau efectivă sau la orice asociere în participație, integrală sau parțială a unei activități sau a companiei, la care orice membru al Adecco Group dorește să participe.

De ce și în ce bază utilizăm datele cu caracter personal?

Ni se cere prin lege să avem un temei legal de a prelucra informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră. Temeiurile legale pot fi:
1. Încheierea unui contract sau parcurgerea etapelor necesare pentru încheierea unui contract
Atunci când deja lucrați cu sau sunteți pe punctul de a vă angaja prin Adecco, procesarea de către noi a datelor cu caracter personal în toate acele scopuri se bazează pe motive de prelucrare precum încheierea unui contract sau pregătirea încheierii unui contract (scopurile 1 și 6,7 de mai sus). Astfel de servicii pot fi, de exemplu, oferirea unor locuri de muncă adecvate pentru care să candidați sau ajutorul și asistența legate de pregătire și procesul de depunere a candidaturii.

2. Respectarea obligațiilor legale
Uneori, prelucrarea este necesară pentru a respecta obligațiile legale sau de reglementare (scopul 6). Autoritățile publice, precum autoritățile fiscale, financiare sau pentru protecția datelor pot să ne ceară date cu caracter personal și să ne ofere un temei legal de a dezvălui acele informații despre dumneavoastră (de exemplu, prevenirea sau identificarea unei infracțiuni). În astfel de situații, suntem obligați prin lege să oferim autorităților datele dumneavoastră.

3. Urmărirea interesului nostru legitim
Prelucrarea este necesară intereselor legitime ale Adecco în exercitarea drepturilor fundamentale ale sale și ale personalului său de a conduce o afacere, într-un mod care să nu afecteze interesele sau drepturile fundamentale și libertățile dumneavoastră (scopurile 1; 3-5-7 de mai sus). Aceasta înseamnă că atunci când prelucrarea este necesară pentru interesele legitime ale Adecco, echilibram interesele sau drepturile fundamentale și libertățile dumneavoastră cu interesele noastre legitime legate de prelucrare. Aceasta asigură faptul că nu prelucrăm datele într-un mod în care interesele și drepturile dumneavoastră fundamentale nu surclasează interesele noastre legate de o astfel de prelucrare.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal din alte motive decât acestea numai cu acordul dumneavoastră, ceea ce reprezintă un temei suplimentar de prelucrare.

4. Consimțământ
În unele cazuri, este necesar să ne oferiți consimțământul dumneavoastră voluntar și liber pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice (scopul 5 de mai sus). Puteți să vă retrageți în orice moment consimțământul contactându-ne la adecco.globalprivacy@adecco.com sau la gdpr.romania@adecco.com ori utilizând formularul de solicitări [link aici: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/].

Sunteți obligați să ne oferiți informațiile cu caracter personal pe care le cerem?

Nu sunteți obligați să ne oferiți datele dumneavoastră cu caracter personal, dar nu ar fi posibil să lucrăm cu dumneavoastră sau să vă furnizăm servicii dacă nu ne oferiți minimum necesar. De asemenea, este posibil ca aceasta să limiteze serviciile pe care putem să vi le furnizăm dacă, în anumite situații, alegeți să ne oferiți informații personale limitate.

Prelucrăm informațiile despre dumneavoastră fără niciun fel de intervenție umană?

Da, în anumite momente facem acest lucru. Compania folosește sisteme/procese automatizate și un proces automatizat de luare a deciziilor (precum stabilirea profilului) pentru vă furniza dumneavoastră și clienților noștri serviciile care ni se solicită. De exemplu, atunci când clienții noștri caută candidați pentru anumite posturi, realizăm o căutare în listele noastre de candidați folosind criterii automate care iau în considerație disponibilitatea dumneavoastră, competențele, salariul și, în anumite cazuri, feedbackul anterior pe care l-am primit de la clienți pentru a pregăti o listă scurtă care îi clasifică pe candidații care cel mai probabil îndeplinesc cerințele clientului. Aceasta înseamnă că, uneori, poziția dumneavoastră în clasament poate să fie superioară celei a altor candidați, în funcție de cum se potrivesc acești factori cu nevoile clientului.

Cât timp păstrați datele mele cu caracter personal?

Datele candidaților: 2 ani de la înregistrarea la noi a datelor candidaților.

Compania poate să păstreze datele dumneavoastră cu caracter personal până la 2 ani de la înregistrarea la noi. Vom continua să prelucram datele dumneavoastră pe parcursul acelor 2 ani pentru a vă oferi informații despre posibilele noi oportunități de angajare sau noi posturi interesante sau în scopul de a vă oferi alte recomandări privind alte oportunități legate de carieră.

În plus, perioada de păstrare reîncepe de la zero de fiecare când există o acțiune din partea noastră, precum un apel telefonic cu recrutorii noștri sau atunci când are loc un interviu.
Dacă reușiți să vă găsiți un loc de muncă prin intermediul nostru, Compania va trebui să păstreze datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă de timp pentru a respecta obligațiile legale sau contractuale curente. În general, păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal referitoare la impozite, contracte de muncă și orice informații financiare (inclusiv datele privind salarizarea și datele legate de plată etc.) timp de 50 ani de la momentul încetării relației de angajare

Transferăm datele dumneavoastră către terți?

După cum am menționat mai sus, de obicei dezvăluim terților datele dumneavoastră. Facem acest lucru pentru a îndeplini scopurile stabilite mai sus. Aceasta se întâmplă în următoarele situații:
Furnizorilor noștri. De exemplu, vom angaja un furnizor care să desfășoare activitatea administrativă și operațională în sprijinul relației noastre cu dumneavoastră. Furnizorii se vor supune obligațiilor contractuale și altor obligații legale pentru a păstra confidențialitatea datelor dumneavoastră și pentru a vă respecta viața privată și vor avea acces numai la acele date de care au nevoie pentru a-și îndeplini funcțiile; furnizorii relevanți sunt de obicei furnizori IT (care găzduiesc sau susțin sistemele noastre UT, inclusiv informațiile despre dumneavoastră), companiile de administrare a sediilor (care au grijă de securitatea fizică a clădirilor noastre și, de aceea, trebuie să știe despre dumneavoastră pentru a vă permite accesul în clădirile noastre) și furnizorii de management financiar și contabil back office (care trebuie să gestioneze detaliile despre candidați pentru a gestiona conturile creditori și debitori). De asemenea, angajăm furnizori care furnizează servicii și soluții de tehnologie IT care ar putea să includă instrumente legate de interviurile video și evaluarea competențelor. Acești furnizori sunt:
– Salesforce.com,inc: Salesforce Tower, 415 Mission Street, 3rd Floor, San Francisco, CA 94105, SUA cu sediul din Germania care ne furnizează tehnologie pentru platforma noastră pentru candidați.
– Bullhorn Inc.: Boston, MA. Statele Unite. 100 Summer Street, 100 Summer St., SUA cu sediile din Irlanda și Germania care ne furnizează o aplicație software pentru gestionarea procesului de recrutate.
– TextKernel B.V.: Nieuwendammerkade 26A-5, 1022 AB Amsterdam, Țările de Jos cu sediul din Germania care ne furnizează servicii de analiză a CV-urilor și motor de căutare.
– Cammio B.V., Lange Houtstraat 13, 2511 CV Haga, Țările de Jos cu sediile din în Germania și Irlanda care ne furnizează servicii de interviu video.
– Planbition B.V., Jonkerbosplein 52, 6534 AB Nijmegen, Țările de Jos cu sediul din Țările de Jos care ne furnizează servicii de gestionare a forței de muncă.
– Qualtrics LLC., 333 W. River Park Drive, Provo, UT 84604, SUA cu sediul din Germania care ne furnizează sondaje privind gradul de satisfacție al candidaților.
– HCL Technologies Limited, 806, Siddharth, 96, Nehru Place, New Delhi-110019 cu sediile din Țările de Jos și Germania care se furnizează servicii de infrastructură.
• Membrilor grupului de companii Adecco din alte țări. Acestea se află interiorul sau în exteriorul Uniunii Europene; diferiți membri ai grupului îndeplinesc funcții diferite și, ca rezultat, informațiile dumneavoastră vor fi partajate cu aceștia din diferite motive:
o informațiile sunt partajate cu membrii grupului Adecco care furnizează funcții IT pentru companiile Adecco din întreaga lume; aceste funcții IT se află, printre altele, în Romania, Praga, Republica Cehă și Franța
o informațiile sunt, de asemenea, partajate cu afiliații Adecco din Europa în scopul unic al procesului de recrutate, pentru a afla misiuni de muncă temporară potrivite pentru dumneavoastră. Bifând caseta din formularul de înregistrare de pe site-ul nostru web, v-ați dat în mod explicit acordul ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie trimise altor entități din Adecco Group pe care puteți să le găsiți aici.
o Informațiile sunt, de asemenea, partajate cu afiliații Adecco din întreaga lume, unde v-ați exprimat interesul față de oportunitățile de pe acea piață sau cu membrii Adecco Group care află că aveți anumite competențe necesare sau utile pe acea piață. O listă a țărilor în care funcționăm este disponibilă prin funcția „choose your country” (alegeți țara dumneavoastră) de pe site-ul nostru web la www.adecco.com.
• Clienților noștri/potențialilor angajatori: vom partaja datele dumneavoastră cu clienții noștri care oferă locuri de muncă/misiuni de muncă temporară care ar putea să vă intereseze sau care sunt interesați de profilul dumneavoastră. Aceștia au obligații contractuale și alte obligații de confidențialitate în legătură cu datele dumneavoastră, față de noi și față de dumneavoastră;
• Vom partaja datele dumneavoastră autorităților guvernamentale, poliției, organelor de reglementare sau agențiilor de aplicare a legii dacă, la alegerea noastră, considerăm că suntem obligați sau autorizați prin lege să facem acest lucru sau dacă ar fi prudent pentru noi să facem acest lucru; și
• Ca parte a procesului de diligență legat de o fuziune, o achiziție sau o altă tranzacție comercială (sau implementarea acesteia), este posibil să fie nevoie să dezvăluim datele dumneavoastră potențialului vânzător sau cumpărător și consultanților acestuia.

Transferăm datele dumneavoastră în afara Uniunii Europene?

Datele dumneavoastră pot să fie transferate și procesate într-una sau mai multe țări, din interiorul sau exteriorul Uniunii Europene. O listă completă a țărilor în care funcționăm este disponibilă prin funcția „choose your country” (alegeți țara dumneavoastră) de pe site-ul nostru web la www.adecco.com.

Vom transfera datele dumneavoastră în afara UE către țări despre care Comisia Europeană consideră că vă oferă un nivel adecvat de protecție (o listă a acestor țări este disponibilă aici): https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en.
sau dacă Adecco Group a introdus garanții suplimentare care caută să protejeze confidențialitatea informațiilor dumneavoastră (drept pentru care, folosim de obicei una din formele de contracte de transfer de date aprobat de către Comisia Europeană, copii ale acestora fiind disponibile aici: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/transfer/index_en.htm https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc_en

Datele cu caracter personal pe care le partajăm cu alte entități Adecco din Europa fac de asemenea obiectul acordurilor încheiate privind prelucrarea datelor în interiorul grupului care au un standard adecvat de protecție a datelor, așa cum este cerut prin legile privind confidențialitatea datelor. Clauzele contractuale europene suplimentare fac de asemenea parte inițial din acordurile privind prelucrarea datelor în interiorul grupului, pentru a proteja prelucrarea datelor dumneavoastră personale într-un mod securizat și conform în cazul în care veți solicita prelucrarea datelor dumneavoastră într-o entitate Adecco din afara Uniunii Europene sau a Spațiului Economic European.

Care sunt drepturile dumneavoastră?

Dreptul de a accesa și de a obține o copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal
Aveți dreptul să cereți confirmarea dacă prelucrăm oricare dintre informațiile dumneavoastră cu caracter personal. Dacă acesta este cazul, aveți dreptul de a accesa unele dintre datele dumneavoastră cu caracter personal (prin intermediul portalului) și anumite informații în legătură cu modul în care sunt prelucrate. În unele cazuri, puteți să ne cereți să vă furnizăm o copie electronică a datelor dumneavoastră. În anumite situații limitate, aveți de asemenea dreptul de a cere portabilitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ceea ce înseamnă că le vom furniza unui terț, la cererea dumneavoastră.
Dreptul de a corecta datele dumneavoastră cu caracter personal
Dacă puteți să demonstrați că datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră nu sunt corecte, puteți să cereți ca aceste informații să fie actualizate sau corectate în alt mod. Vă recomandăm să accesați portalul self-service unde puteți să actualizați direct datele personale.
Dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat
În anumite situații, aveți dreptul de a cere ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie șterse. Puteți în orice moment să adresați o astfel de cerere și Adecco va evalua dacă aceasta trebuie să fie aprobată, totuși, acest drept este supus altor drepturi sau obligații legale pe care le avem prin care trebuie să păstrăm anumite date. Pentru situațiile în care se respectă legea, stabilim dacă cererea dumneavoastră de a vi se șterge datele personale trebuie să fie aprobată, iar Adecco va face acest lucru fără o întârziere nejustificată. Nu uitați că după ce datele sunt șterse, compania nu mai poate să vă furnizeze servicii. Dacă doriți să vă înregistrați din nou, va trebui să reintroduceți datele.

Dreptul la restricționare

În anumite situații, aveți dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Însă, în unele situații, această restricționare a prelucrării poate să limiteze serviciile pe care le primiți de la noi.

Dreptul la opoziție

În măsura în care prelucrarea de către companie a datelor dumneavoastră se bazează pe interesul legitim al companiei (și nu pe alte motive ale prelucrării) sau are legătură cu marketingul direct, aveți dreptul de opoziție față de prelucrarea de către companie a datelor, cu trimitere la situația dumneavoastră specială.

Dacă doriți să contactați responsabilul nostru cu protecția datelor, trimiteți un e-mail la gdpr.romania@adecco.com   sau folosiți formularul de solicitari  pentru a trimite o cerere [link aici: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/]. Atunci când ne trimiteți un e-mail pentru a vă exercita drepturile, Compania va trebui să vă identifice înainte de a continua cu cererea.

În final, aveți dreptul de a face o reclamația la autoritatea pentru protecția datelor din zona în care trăiți sau munciți sau din locul în care credeți că a apărut o problemă legată de datele dumneavoastră.

Care este securitatea datelor la folosirea sistemelor Adecco?

Aveți responsabilitatea de a vă păstra în siguranță detaliile de conectare în siguranță la portal, în special parola care v-a fost oferită sau pe care ați ales-o. Aceste date de conectare sunt pentru uzul dumneavoastră propriu. Nu este permis să partajați acreditările sau alte detalii ale contului cu alte persoane.

Cum puteți să ne contactați?

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de declarația noastră, doriți informații suplimentare despre cum vă protejăm informațiile (de exemplu, la transferul în afara Europei) și/sau dacă doriți să contactați Responsabilul cu Protecția Datelor al Grupului (DPO) și Respnsabilul Local cu Protectia Datelor, trimiteți un e-mail la Respnsabilul Local cu Protectia Datelor: gdpr.romania@adecco.com  ori folosiți formularul de solicitari pentru a trimite o cerere : https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/ .

Cum gestionăm modificările aduse acestei declarații?

Clauzele acestei declarații pot să se modifice la anumite intervale. Vom publica orice modificări importante aduse acestei declarații prin notificări adecvate, fie pe acest site web, fie contactându-vă folosind alte canale de comunicare.

Operatorii de date:

Adecco Resurse Umane S.R.L/Adecco Romania S.R.L.

Șoseaua Pipera nr.42, etajul 2, București Sector 2

gdpr.romania@adecco.com

 

Adecco Group AG

Responsabilul cu protecția datelor al grupului

Bellerivestrasse 30

8008 Zurich

Pentru a vedea mai mulți operatori de date, faceți clic aici.