Ultima actualizare: 1 Septembrie, 2024

Bun venit la Adecco Resurse Umane S.R.L./Adecco Romania S.R.L/Adecco IT Outsourcing S.R.L. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu dumneavoastră pentru a vă ajuta să vă dezvoltați în continuare cariera.

Această notificare de confidențialitate („Notificare de confidențialitate”) descrie ce informații cu caracter personal colectăm de la dumneavoastră, cum le colectăm, le folosim și le prelucrăm și cum, făcând acest lucru, ne respectăm obligațiile legale față de dvs.

Confidențialitatea datelor dumneavoastră este importantă pentru noi și ne angajăm să vă protejăm drepturile privitoare la acestea.  Deși prezenta Notificare de confidențialitate are o structură complexă, vă adresăm rugămintea de a o lectura cu atenție.

Mai jos veți găsi un cuprins pentru a accesa direct secțiunile relevante dacă preferați să procedați în acest mod.

Clarificări legate de câțiva termeni

În primul rând, trebuie să  clarificăm  modul în care folosim  anumiți termeni în această Notificare de confidențialitate.

In acest document veți fi denumit(ă) „Candidat” sau vom folosi apelativul „Dumneavoastră”.

Când vorbim despre „noi” sau „Societate” ne referim la Adecco Resurse Umane S.R.L./Adecco Romania S.R.L. cu sediul social in Șoseaua Pipera nr.42, etaj 2, București, Sector 2 si la Adecco IT Outsourcing S.R.L. cu sediul social in  Bulevardul Take Ionescu nr. 46 B, parter, Jud. Timis,.

Societatea face parte din Adecco Group AG (Adecco Group) cu sediul central la Bellerivestrasse 30, 8008 Zurich, Elveția, cel mai mare furnizor de servicii de resurse umane din lume. Prin diferitele sale societăți și linii de activitate Grupul Adecco oferă mai multe activități de RU (Resurse Umane), cum ar fi angajare de personal, detașare, servicii de salarizare, recrutare și selecție, soluții de testare, tranziție  profesională, dezvoltare de talente, formare și educație, plasare și mobilitate internațională („Activitățile noastre”).

Pentru a desfășura Activitățile noastre, Societatea utilizează mai multe sisteme IT. În unele cazuri, Societatea furnizează un Portal de self service („Portal”) pentru candidații/personalul săi/său. Portalul vă permite să căutați și să aplicați pentru locuri de muncă pe care Societatea și societățile sale afiliate le promovează, care se potrivesc cu interesele, abilitățile și/sau experiența dumneavoastră, în locațiile în care v-ați exprimat interesul de a lucra.

În cele din urmă, această Notificare de confidențialitate se referă la modul în care vă procesăm informațiile dvs. in calitate de persoană fizică. Nu este vorba despre modul în care procesăm informațiile referitoare la societăți (deși uneori cele două se suprapun). Acest tip de informații este uneori numit „informație cu caracter personal”, „informație de identificare personală” sau „IIP”. În această Notificare de confidențialitate folosim termenul „informații cu caracter personal” sau „date”.

Ce informații cu caracter personal colectează și utilizează Societatea?

Colectăm și folosim informații cu caracter personal pentru a oferi cele mai bune oportunități de angajare posibile care sunt adaptate pentru dumneavoastră, pe care le-am grupat după cum urmează:

a) Datele de identitateînseamnă numele dumneavoastră, numele de utilizator, funcția, locul nașterii și documentele care dovedesc identitatea dumneavoastră.

b) Datele de contactînseamnă adresa dumneavoastră de facturare, adresa de livrare, adresele de e-mail și numerele de telefon.

c) Datele privind calificările și experiența de lucruînseamnă CV-ul dumneavoastră, detalii despre educația dumneavoastră, cursurile de formare pe care le-ați urmat și stagiile de practică, documente care dovedesc dreptul dumneavoastră la muncă și orice alte informații pe care le-ați enumerat în CV-, fotografii și videoclipuri ce surprind prezența dumneavoastră la un interviu video sau la o instruire.

d) Datele din rețelele sociale virtualeînseamnă datele dumneavoastră cuprinse in profilul de pe rețelele de socializare, cum ar fi LinkedIn și alte informații pe care le faceți publice sau pe care ni le partajați în alt mod de pe rețelele sociale.

e) Date tehnice înseamnă adresele de protocol de internet (IP) de la care accesați Portalul și produsele și serviciile noastre sau ale  altor persoane, module cookie (așa cum sunt stabilite în Politica privind cookies),

datele dumneavoastră de conectare (cum ar fi ora, data și durata), tipul de browser și versiunea pe care o utilizați pentru a accesa pagina de internet, aplicațiile,produsele și serviciile noastre sau ale  altor persoane, setările de fus orar și locația dispozitivului dumneavoastră, tipurile și versiunile de plug-in de browser pe care le utilizați pentru a accesa portalul, aplicațiile, produsele, serviciile și paginile noastre de internet sau ale  tertilor, ,, sistemul de operare și tipul de platformă ale dispozitivului pe care îl utilizați și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le utilizați pentru a accesa Portalul, aplicațiile noastre, pagina de internet, produsele și serviciile, datele despre spatii, inclusiv CCTV și sistemele de intrare.

f) Datele privind apelurile telefoniceinclud numărul de telefon pe care l-ati utilizat in conversatia cu noi, ora, data și durata

g) Datele de profilînseamnă numele dumneavoastră de utilizator și parola, interesele, preferințele, opiniile și răspunsurile la sondaj.

h) Datele de comunicare de marketingînseamnă informații despre modul în care răspundeți la e-mail, sms, telefon și alte campanii de marketing.

În unele cazuri, informațiile cu caracter personal pe care le colectăm vor include și „categorii speciale de date” (cunoscute și ca „informații sensibile”) si numite de noi Date Sensibile (i). Acestea pot include (după caz) detalii despre orice dizabilități și orice adaptări pe care ar trebui să le facem pentru dumneavoastră la locul de muncă, precum și date despre cazierul judiciar, atunci legea impune acest lucru.

În funcție de circumstanțele relevante și de legile și cerințele locale aplicabile, este posibil să colectăm unele dintre informațiile enumerate mai sus pentru a ne permite să vă oferim oportunități de angajare care sunt adaptate circumstanțelor și intereselor dumneavoastră.

De ce procesăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal și cât timp le păstrăm?

Scopul prelucrării Tipul de date Temei juridic pentru prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal Perioada de păstrare
Furnizarea serviciilor noastre prin găsirea de locuri de muncă/misiuni potrivite pentru care să aplicați, ajutându-vă cu pregătirea necesara sau facilitând procesul de aplicare pentru locuri de muncă/misiuni. Aceasta include trimiterea CV-ului dumneavoastră către potențialii angajatori și informarea dumneavoastră cu privire la viitoarele oportunități de lucru prin e-mail, telefon, poștă și/sau alte metode de comunicare. §  Date de identitate

§  Date de contact

§  Date despre calificări și experiență de lucru

§  Datele de pe retelele de socializare

§  Date de profil

Executarea unui contract sau  initierea demersurilor înainte de încheierea unui contract Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal.

 

Pentru a vă oferi serviciile noastre prin evaluarea și selectarea sau respingerea cererii dumneavoastră de angajare, inclusiv, de exemplu, stabilirea și desfășurarea interviurilor. §  Date de identitate

§  Date de contact

§  Date despre calificări și experiență de lucru

§  Datele de pe retelele de socializare

§  e Date de profil

Executarea unui contract sau initierea demersurilor înainte de încheierea unui contract Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal.
Pentru a vă oferi serviciile noastre prin evaluarea rezultatelor acestora și în procesele de recrutare, inclusiv recrutarea finală §  Date de identitate

§  Date de contac

§  Date despre calificări și experiență de lucru;

§  Datele de pe retelele de socializare

§  Date de profil

Executarea unui contract sau initierea demersurilor înainte de încheierea unui contract Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal.
Pentru a executa orice adaptări de care aveți nevoie la locul de muncă. §  Date de identitate

§  Date sensibile

– Semnarea unui contract sau initierea demersurilor înainte de încheierea unui contract în cazul în care am convenit cu dumneavoastră să oferim adaptări la locul de muncă care nu sunt reglementate de legile locale;

– Respectarea obligațiilor legale, cum ar fi obligațiile legale privind munca, discriminarea și  dizabilitatile

 Pana la 6 luni de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal.

 

Pentru a vă trimite marketing direct, de exemplu, prin e-mail, mesagerie sau telefon. §  Date de identitate

§  Date de contact

Consimțământ Atât timp cât ați optat pentru a primi diverse informatii din partea noastra.
Pentru a dezvolta, testa și îmbunătăți în continuare pagina noastră de internet/portalul nostru sau alte sisteme/procese existente sau noi pentru a  satisface in mod eficient necesitatile dvs.. §   Date tehnice

§   Date de profil

Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne îmbunătăți sistemele Până la 6 luni ani de la ultima dumneavoastră activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal.
Pentru a remedia  problemele tehnice ale apelurilor din rețelele noastre. §  Date de identitate

§  Date de contact

§  Date tehnice

§  Date privind apelurile telefonice

Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a  remedia problemele tehnice care ne afectează afacerea Până la 6 luni de la remedierea problemei tehnice
Efectuarea studiilor și cercetărilor statistice și analitice. De exemplu, pentru a compara eficiența plasării noastre de candidați între diferite sectoare de afaceri și arii geografice și pentru a  identifica factorii care pot influența  diferentele existente §   Date tehnice

§   Date de profil

§   Date privind  comunicările de marketing

Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne îmbunătăți și dezvolta afacerile Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal.
Transferarea  datelor către terți, inclusiv catre membrii Adecco Group, în conformitate cu sectiunea 7 de mai jos. §  Orice categorie de date enumerate mai sus, după caz – Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a furniza servicii și de a subcontracta acele servicii către terți sau indeplinirea intereselor noastre legitime in cazul unei tranzactii comerciale

– executarea unui contract sau initierea demersurilor inainte de incheierea unui contract

– Consimtamantul

– Respectarea legislatiei sau implementarea cerintelor provenite din partea autoritatilor publice competente

Până la 2 ani de la ultima dumneavoastră activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal și orice perioadă suplimentară necesară conform obligațiilor legale locale aplicabile
Conformarea cu obligațiile legale. §  Orice categorie de date enumerate mai sus, după caz Respectarea obligațiilor legale, cum ar fi păstrarea evidențelor în scopuri fiscale sau furnizarea de informații unui organism public sau unei autoritati ce are in competenta  aplicarea legii. Până la 10 ani de la ultima dumneavoastră activitate (ultima cerere de angajare, ultimul interviu, apel telefonic sau ultima evaluare) în Portal și orice perioadă suplimentară necesară conform obligațiilor legale locale aplicabile
Pentru a promova securitatea și protecția persoanelor, spațiilor, sistemelor și bunurilor. §  Date de identitate

§  Date tehnice

§  Date sensibile

Îndeplinirea intereselor noastre legitime pentru a ne asigura că afacerea noastră (și  personalul) sunt în siguranță Până la 1 lună de la ultima vizită la sediul nostru
Pentru a monitoriza conformitatea cu politicile și procedurile interne. §  Date de identitate

§  Date de profil

Îndeplinirea intereselor noastre legitime pentru a ne asigura că politicile și procedurile noastre sunt respectate Până la 3 ani de la ultima activitate
Administrarea comunicațiilor și altor sisteme utilizate de Grupul Adecco (inclusiv bazele de date interne de contact). §  Date de identitate

§  Date de contact

§  Date tehnice

§  Date privind apelurile telefonice

§  Date privind  comunicările de marketing

Îndeplinirea intereselor noastre legitime pentru a ne asigura că sistemele noastre funcționează corect Atât timp cât ați optat pentru a primi diverse informatii din partea noastra.
Pentru a investiga sau a răspunde incidentelor și reclamațiilor. §  Date de identitate

§  Date de contact

§  Date privind apelurile telefonice

§  Date sensibile

– Respectarea obligațiilor legale, cum ar fi cele impuse de dreptul muncii

– Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a rezolva orice incidente și reclamații conform procedurilor noastre interne

Până la 3 ani de la sesizarea incidentului sau transmiterea plângerii sau mai mult dacă a fost demarata o acțiune legala.
Promovarea internă a sesiunilor de instruire  care au avut loc și utilizarea conținutului acestora, marketingul sesiunilor similare intern și extern către terți. §  Date de identitate

§  Date de contact

§  Date privind  comunicări de marketing

– Îndeplinirea intereselor noastre legitime (atunci când promovarea este  interna) pentru a ne instrui candidații și a ne dezvolta ofertele pentru clienți

– Consimțământul (când promovarea este orientata către terți)

Până la 3 ani de la ultima activitate
Participarea la orice achiziție sau vânzare potențială sau reală, sau asociere în participație, a unei afaceri sau societăți întregi sau a unei părți a acesteia, la care orice membru al Grupului Adecco dorește să participe. §  Orice categorie de date enumerate mai sus, după caz Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a promova creșterea și dezvoltarea Grupului Adecco Până la 2 ani de la ultima activitate

Cum colectăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal?

Informațiile cu caracter personal pe care le colectăm despre dumneavoastră provin din formularele de aplicare sau din alte materiale pe care ni le trimiteți, din interacțiunile dumneavoastră cu noi și alte persoane ca parte a solicitării dumneavoastră.

În unele cazuri, vom colecta și informații cu caracter personal indirect de la terți, cum ar fi de la agențiile de recrutare cu care lucrăm, alte entități din Grupul Adecco, dacă v-ati transferat de la acea entitate Adecco, furnizori ce presteaza servicii privind verificarea antecedentelor sau din surse disponibile public, cum ar fi LinkedIn și Twitter, în conformitate cu legea aplicabilă.

Trebuie să ne oferiți informațiile cu caracter personal pe care le solicităm?

Nu sunteți obligat să ne furnizați informațiile dumneavoastră cu caracter personal,  însă, în lipsa acestora,  nu vă putem oferi serviciile noastre,  avand în vedere că nu dispunem de un minim necesar de date pentru a evalua dacă sunteți adecvat pentru o poziție în cadrul organizației noastre. De asemenea, furnizarea partiala a datelor personale poate limita Serviciile pe care vi le oferim.

Folosim inteligența artificială?

Da, folosim uneori inteligența artificială (IA). Cu toate acestea, nu folosim informațiile dumneavoastră cu caracter personal  pentru a lua in mod automat  decizii (exclusiv prin crearea și aplicarea de tehnologii fără nicio intervenție umană) sau pentru profilare (prelucrarea informațiilor cu caracter personal cu o serie de tehnologii care reduc intervenția umană pentru a evalua anumite condiții despre  o persoana fizica) care produce un efect juridic sau un efect similar semnificativ asupra dumneavoastră.

Utilizăm o gamă largă de tehnologii pentru a vă analiza datele. În toate cazurile, există întotdeauna o intervenție umană în aceste procese, deoarece folosim aceste instrumente pentru a sprijini factorii noștri de decizie umani experți.

Folosim sisteme/procese automatizate cu condițiile descrise în paragraful anterior pentru a ne ajuta personalul să gestioneze volume mari de date sau aplicații și  putem folosi IA (de exemplu, învățarea automată, abordări bazate pe logică sau cunoștințe și statistică) pentru a vă oferi dumneavoastră și clienților noștri, serviciile pe care ni le solicitați. Deși folosim sisteme de IA, toate deciziile care vă pot afecta sunt luate de recrutorii noștri instruiți. În consecință, aceste sisteme IA nu au efect juridic.

De exemplu, atunci când clienții noștri caută candidați pentru locuri de muncă, putem efectua o căutare în listele noastre de candidați folosind abordări bazate pe învățarea automată, logica sau cunoștințe și statistică care utilizează atribute precum denumirea postului, disponibilitatea, setul de abilități, evaluarea, scoruri și locații, pentru a alcătui o listă scurtă care afișează candidații ce prezintă cea mai ridicate probabilitate de a îndeplini cerințele clientului.

Transferăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal către terți?

După cum s-a menționat mai sus, de obicei dezvăluim informațiile dumneavoastră cu caracter personal către terțipentru a îndeplini scopurile menționate anterior. Informatiile sunt divulgate catre  următoarele terte persoane:

  • Furnizorilor noștri. De exemplu, vom angaja un furnizor care să efectueze lucrări administrative și operaționale în sprijinul relației noastre cu dumneavoastră. Furnizorul(ii) se va/vor angaja să respecte obligațiile contractuale și alte obligații legale de a păstra confidențialitatea datelor dumneavoastră și va/vor avea acces doar la datele de care are/au nevoie pentru a-și îndeplini funcțiile; furnizorii relevanți sunt de obicei furnizori IT (care găzduiesc sau susțin sistemele noastre IT ce cuprindinclusiv informații despre dumneavoastră), societăți de administrare a spațiilor (care au grijă de securitatea fizică a clădirilor noastre și, prin urmare, trebuie să cunoască datele dumneavoastră pentru a permite accesul in clădiri) și furnizori de servicii financiare și de gestiune contabilă (care trebuie să se ocupe de detaliile candidaților pentru a procesa conturile aferente plăților și încasărilor).

De asemenea, angajăm furnizori care oferă servicii și soluții de IT, care ar putea include interviuri video și instrumente de evaluare a competențelor. Această categorie de terți, localizați în țări din UE și din afara UE, include:

  • Agenții de verificare a antecedentelor
  • Agenții de recrutare
  • Sisteme IT, infrastructură, întreținere, consultanță, furnizori de asistență
  • Webmasteri
  • Agenții de marketing și sondaje
  • Furnizori de formare profesională
  • Membrilor Grupului Adecco și afiliaților acestora („Membrii Grupului Adecco”) în sau în afara Uniunii Europene. O listă a țărilor în care activăm este disponibilă pe pagina noastră de internet la adresa www.adeccogroup.com/worldwide-locations. Informațiile dumneavoastră vor fi partajate acestora din diferite motive:
    • informațiile sunt partajate cu membrii Grupului Adecco care furnizează servicii IT pentru societățile Grupului Adecco din întreaga lume in interesul nostru legitim; acele servicii IT sunt localizate printre altele în Republica Cehă, Franța, Grecia, România, Slovenia, Spania, Italia
    • informațiile sunt, de asemenea, partajate cu Membrii Grupului Adecco din întreaga lume în scopurile descrise anterior sau pentru a vă transmite oferte adaptate profilului dumneavoastră, în cazul în care v-ați dat consimtamantul in vederea transferului de date in cadrul Adecco Group pentru comunicarea oportunităților locale sau internaționale de pe o anumită piață.
  • Clienților noștri/potențialilor angajatori. Vom partaja datele dumneavoastră cu clienții noștri care oferă locuri de muncă/misiuni de care ați putea fi interesat sau pentru care profilul dvs. prezinta interes, in baza contractului incheiat cu acestia sau  a demersurilor initiate anterior semnarii unui contract. Ei au obligații contractuale și alte obligații de confidențialitate în  ceea ce priveste datele dumneavoastră.
  • Autorităților guvernamentale sau celor ce au in competenta aplicarea legii. Vom partaja datele dumneavoastră autorităților guvernamentale, poliției, autorităților de reglementare sau organismelor de aplicare a legii dacă, la discreția noastră, considerăm că suntem obligați sau autorizați să facem acest lucru sau ar fi recomandat să acționăm într-o asemenea manieră.
  • Potențialilor vânzători sau cumpărători și consilierilor acestora. Ca parte a verificărilor referitoare la (sau implementarea) unei fuziuni, achiziții sau alte tranzacții comerciale, este posibil să fie nevoie să dezvăluim datele dumneavoastră potențialului vânzător sau cumpărător și consilierilor acestora.

Vă transferăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal în afara țării dumneavoastră?

Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate și prelucrate în una sau mai multe alte țări, în cadrul sau în afara Uniunii Europene sau Elveția. O listă completă a țărilor în care activăm este disponibilă pe pagina noastră de internet la adresa www.adeccogroup.com/worldwide-locations.

Vom transfera date numai acelor părți menționate mai sus care se află în afara Spațiului Economic European, Regatul Unit sau Elveția:

Puteți solicita informații suplimentare în acest sens și puteți obține o copie a  masurilor de protectie existente, folosind datele de contact de mai jos.

Care sunt drepturile dumneavoastră cu privire la informațiile dumneavoastră cu caracter personal?

În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a accesa și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal

Aveți dreptul să solicitați confirmarea  că prelucrăm sau nu oricare dintre informațiile dumneavoastră cu caracter personal. În cazul în care  prelucram datele personale, aveți dreptul de a accesa  o parte dintre  acestea (prin intermediul Portalului)  precum si informatii  despre modul în care sunt prelucrate. În unele cazuri,  puteti solicita o copie electronică a informațiilor dumneavoastră. În anumite circumstanțe aveți, de asemenea, dreptul de a solicita să transferăm („sa portam”) informațiile dumneavoastră cu caracter personal, ceea ce înseamnă că le vom furniza unei terțe părți.

  • Dreptul de a vă corecta informațiile cu caracter personal

Dacă puteți demonstra că informațiile cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră nu sunt corecte, puteți cere ca acestea  să fie actualizate sau corectate în alt mod. Vă încurajăm să accesați Portalul,acolo unde este posibil, și să vă actualizați direct informațiile cu caracter personal.

  • Dreptul de a fi uitat sau de a șterge informații cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți face o astfel de solicitare în orice moment și vom evalua dacă cererea dumneavoastră ar trebui să fie  admisă. Cu toate acestea,  dreptul de a solicita ștergerea informațiilor este supus altor drepturi sau obligații legale  referitoare la necesitatea de a va păstra datele. Pentru situațiile în care, în conformitate cu legea, stabilim că cererea dumneavoastră de a vă șterge informațiile cu caracter personal trebuie să fie acceptată, vom face acest lucru fără întârzieri nejustificate. Vă rugăm să rețineți că, odată ce datele dumneavoastră sunt șterse, este posibil ca Societatea să nu vă mai poată furniza servicii. Dacă doriți să vă înregistrați din nou in cadrul  Societății, va trebui să vă reintroduceți datele.

  • Dreptul de a restricționa sau de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal sau de a vă opune anumitor prelucrări ale acestora

  • Dreptul de a vă retrage consimțământul

Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment în cazul în care ne bazăm pe acesta pentru a vă prelucra informațiile cu caracter personal. Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea vreunei prelucrări efectuate înainte de a vă retrage consimțământul. Dacă vă retrageți consimțământul, este posibil să nu vă putem oferi anumite produse sau servicii. Vă vom informa  cu privire a acest aspect în momentul în care solicitati  retragerea consimțământului.

Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să folosiți formularul nostru de aici.

În cele din urmă, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a datelor din localitatea în care sunteti stabilit sau lucrați sau la autoritatea competentă din localitatea în care considerați că a apărut o problemă în legătură cu informațiile dumneavoastră cu caracter personal.

Care este situația securității datelor atunci când folosim sistemele noastre?

Sunteți responsabil pentru păstrarea în siguranță a datelor dumneavoastră de conectare la Portal, în special a parolei pe care v-am  atribuit-o sau pe care ați ales-o. Aceste date de conectare sunt destinate a fi utilizate doar de către dumneavoastră. Nu aveți permisiunea de a partaja datele de acces și alte detalii privind  contul dvs. cu nicio altă persoană.

Cum gestionăm modificările aduse acestei Notificări de confidențialitate?

Termenii acestei notificări de confidențialitate se pot schimba la anumite intervale de timp. Vom publica orice modificări semnificative ale acestei Notificări de confidențialitate prin informări adecvate fie pe această pagină de internet, fie contactându-vă folosind alte canale de comunicare.

Contact

În cazul în care:

  • aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Notificare de confidențialitate,
  • doriti să obțineți mai multe informații despre modul în care vă protejăm informațiile (de exemplu, când le transferăm în afara țării dumneavoastră) sau
  • doriți să contactați responsabilul cu protecția datelor (DPO) din cadrul grupului Adecco sau responsabilul local,

vă rugăm să trimiteți un e-mail responsabilului local de confidențialitatea datelor dvs. la gdpr.romania@adecco.com.

Pentru a vă exercita oricare dintre drepturile legate de informațiile dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să completați acest formular: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/