Scopul prelucrării |
Tipul de date |
Temei juridic pentru prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal |
Perioada de păstrare |
Furnizarea serviciilor noastre prin găsirea de locuri de muncă/misiuni potrivite pentru care să aplicați, ajutându-vă cu pregătire sau facilitând procesul de aplicare pentru locuri de muncă/misiuni. Aceasta include trimiterea CV-ului dumneavoastră către potențialii angajatori pentru luarea în considerare de către aceștia și informarea dumneavoastră cu privire la viitoarele oportunități de lucru prin e-mail, telefon, poștă și/sau alte metode de comunicare. |
a) Date de identitate;
b) Date de contact;
c) Date despre calificări și experiență de lucru;
d) Datele mediile sociale virtuale;
g) Date de profil; |
Executarea unui contract sau luarea de măsuri înainte de încheierea unui contract |
Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal.
|
Pentru a vă oferi serviciile noastre prin evaluarea și selectarea sau respingerea cererii dumneavoastră de angajare, inclusiv, de exemplu, stabilirea și desfășurarea interviurilor. |
a) Date de identitate;
b) Date de contact;
c) Date despre calificări și experiență de lucru;
d) Datele mediile sociale virtuale;
g) Date de profil; |
Executarea unui contract sau luarea de măsuri înainte de încheierea unui contract |
Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal. |
Pentru a vă oferi serviciile noastre prin evaluarea rezultatelor acestora și așa cum este necesar altfel în procesele de recrutare, inclusiv recrutarea finală |
a) Date de identitate;
b) Date de contact;
c) Date despre calificări și experiență de lucru;
d) Datele mediile sociale virtuale;
g) Date de profil; |
Executarea unui contract sau luarea de măsuri înainte de încheierea unui contract |
Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal. |
Pentru a executa orice adaptări de care aveți nevoie la locul de muncă. |
a) Date de identitate
i) Date sensibile |
– Semnarea unui contract sau luarea de măsuri înainte de încheierea unui contract în cazul în care am convenit cu dumneavoastră să oferim adaptări la locul de muncă care nu sunt reglementate de legile locale;
– Respectarea obligațiilor legale, cum ar fi obligațiile legale privind munca, discriminarea și handicapul |
În termen de 6 luni de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal.
|
Pentru a vă trimite marketing direct, de exemplu, prin e-mail, mesagerie sau telefon. |
a) Date de identitate
b) Date de contact |
Consimțământ |
Atâta timp cât ați optat pentru a primi marketingul nostru. |
Pentru a dezvolta, testa și îmbunătăți în continuare pagina noastră de internet/portalul nostru sau alte sisteme/procese existente sau noi pentru a vă servi mai bine. |
e) Date tehnice
g) Date de profil; |
Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne îmbunătăți sistemele |
Până la 6 luni ani de la ultima dumneavoastră activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal. |
Pentru a depana problemele tehnice ale apelurilor din rețelele noastre. |
a) Date de identitate
b) Date de contact
e) Date tehnice
f) Date privind apelurile telefonice |
Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a face față problemelor tehnice care ne afectează afacerea |
Până la 6 luni de la remedierea problemei tehnice |
Efectuarea studiilor și cercetărilor statistice și analitice. De exemplu, pentru a compara eficiența plasării noastre de candidați între diferite sectoare de afaceri și arii geografice și pentru a căuta să identificăm factorii care pot influența orice diferențe pe care le identificăm. |
e) Date tehnice
g) Date de profil;
h) Date de comunicări de marketing |
Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne îmbunătăți și dezvoltare afacerile |
Până la 2 ani de la ultima activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal. |
Transferarea datelor către terți, inclusiv catre membrii Adecco Group, în conformitate cu sectiunea 7 de mai jos. |
Orice categorie de date enumerate mai sus, după caz |
– Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a furniza servicii și de a subcontracta acele servicii către terți sau in cazul unei tranzactii comerciale
– indeplinirea unui contract sau parcurgerea pasilor premergatori semnarii unui contract
– Consimtamant
– Respectarea legislatiei sau implementarea cerintelor din partea autoritatilor publice competente |
Până la 2 ani de la ultima dumneavoastră activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal și orice perioadă suplimentară necesară conform obligațiilor legale locale aplicabile |
Conformarea cu obligațiile legale. |
Orice categorie de date enumerate mai sus, după caz |
Respectarea obligațiilor legale, cum ar fi păstrarea evidențelor în scopuri fiscale sau furnizarea de informații unui organism public sau unei agenții de aplicare a legii. |
Până la 10 ani de la ultima dumneavoastră activitate (ultima cerere de angajare, interviu, apel telefonic sau evaluare) în Portal și orice perioadă suplimentară necesară conform obligațiilor legale locale aplicabile |
Pentru a promova securitatea și protecția persoanelor, spațiilor, sistemelor și bunurilor. |
a) Date de identitate
e) Date tehnice
i) Date sensibile |
Îndeplinirea intereselor noastre legitime pentru a ne asigura că afacerea noastră (și oamenii care lucrează în ea) sunt în siguranță și securitate. |
Până la 1 lună de la ultima vizită la sediul nostru |
Pentru a monitoriza conformitatea cu politicile și procedurile interne. |
a) Date de identitate
g) Date de profil;
|
Îndeplinirea intereselor noastre legitime pentru a ne asigura că politicile și procedurile noastre sunt respectate |
Până la 3 ani de la ultima activitate |
Administrarea comunicațiilor și altor sisteme utilizate de Grupul Adecco (inclusiv bazele de date interne de contact). |
a) Date de identitate
b) Date de contact
e) Date tehnice
f) Date privind apelurile telefonice
h) Date de comunicări de marketing |
Îndeplinirea intereselor noastre legitime pentru a ne asigura că sistemele noastre funcționează corect |
Atâta timp cât ați optat pentru a primi marketingul nostru. |
Pentru a investiga sau a răspunde incidentelor și reclamațiilor. |
a) Date de identitate
b) Date de contact
f) Date privind apelurile telefonice
i) Date sensibile
|
– Respectarea obligațiilor legale, cum ar fi dreptul muncii
– Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a rezolva orice incidente și reclamații conform procedurilor noastre interne |
Până la 3 ani de la incident sau plângere sau mai mult dacă există acțiuni legale. |
Promovarea internă a sesiunilor de training care au avut loc și utilizarea conținutului acestora, marketingul sesiunilor similare intern și extern către terți. |
a) Date de identitate
b) Date de contact
h) Date de comunicări de marketing |
– Îndeplinirea intereselor noastre legitime (atunci când sunt interne) pentru a ne instrui candidații și a ne dezvolta ofertele pentru clienți
– Consimțământ (când este către terți) |
Până la 3 ani de la ultima activitate |
Participarea la orice achiziție sau vânzare potențială sau reală, sau asociere în participație, a unei afaceri sau societăți întregi sau a unei părți a acesteia, la care orice membru al Grupului Adecco dorește să participe. |
Orice categorie de date enumerate mai sus, după caz |
Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a promova creșterea și dezvoltarea Grupului Adecco |
Până la 2 ani de la ultima activitate |