Ultima actualizare: Jan 1, 2023

Adecco Romania SRL/Adecco Resurse Umane SRL (și/sau societățile sale afiliate aplicabile) cu sediul în str. Pipera nr. 42, etaj 2, sector 2, București („Societate”, „noi” sau „nouă”) se angajează să protejeze și respectându-vă confidențialitatea în timp ce vizitați acest site web („Site-ul”).

Această „Notificare de confidențialitate sau „Politică” (împreună cu alte documente la care se face referire aici) descrie informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră și modul în care le colectăm, le utilizăm și le prelucrăm.

Există un cuprins mai jos, astfel încât să puteți accesa direct secțiunea relevantă dacă preferați astfel.

Ce informații cu caracter personal colectează și utilizează Societatea?

Colectăm și folosim informații cu caracter personal pentru a vă oferi cea mai bună experiență în utilizare, pe care le-am grupat după cum urmează:

a) Datele de identitate înseamnă numele dumneavoastră și documentele care dovedesc identitatea dumneavoastră.

b) Date de contact înseamnă adresele dvs. de e-mail, numerele de telefon, adresele poștale, țara, funcția și numele societății și alte informații care ar putea fi menționate pe cartea dumneavoastră de vizită.

c) Date tehnice înseamnă adrese de protocol de internet (IP) de la care accesați produsele și serviciile noastre sau ale altora, cookie-uri (așa cum sunt stabilite în Politica privind cookie-urile datele dumneavoastră de conectare (cum ar fi ora, data și durata), tipul de browser și versiunea pe care o utilizați pentru a accesa site-urile web, aplicațiile și produsele și serviciile noastre și ale altora, jurnalele de web, date de trafic, setările de fus orar ale dispozitivului dumneavoastră și locația dispozitivului dumneavoastră, tipurile și versiunile de plug-in ale browser-ului care sunt utilizate [alte date de comunicare], resursele pe care le accesați pe site-urile noastre web, aplicațiile și produsele și serviciile noastre, sistemul de operare și tipul de platforma al dispozitivului pe care îl utilizați și detaliile altor tehnologii de pe dispozitivele pe care le utilizați pentru a accesa acest site web și/sau sistem.

d) Datele din formularele de contact înseamnă orice informații pe care ni le furnizați atunci când utilizați formularele noastre de contact (de exemplu, folosind funcțiile „Contact”, „Trimiteți-ne un mesaj” sau „Rămâneți în contact” „Obțineți actualizări financiare” de pe site-urile noastre web, aplicațiile, produsele sau serviciile noastre), sau când participați la un sondaj (inclusiv conținutul lui), înregistrarea acelei corespondențe și a altor informații sau informații cu caracter personal pe care ni le partajați atunci când completați formularele noastre de contact, la discreția dumneavoastră. (Vă rugăm să rețineți că câmpurile marcate cu un asterisc (*) sunt câmpuri obligatorii, deoarece avem nevoie de aceste informații pentru a ne conforma sau a răspunde solicitării dumneavoastră.)

e) Datele de comunicare de marketing înseamnă informații despre modul în care răspundeți la e-mail, sms, telefon, alte campanii de marketing și când vă înscrieți pentru a primi buletinele noastre informative sau cele mai recente știri, evoluții și cercetări.

f) Datele din rețelele sociale virtuale înseamnă datele dumneavoastră de profil și alte informații făcute publice sau pe care ni le partajați în alt mod de pe rețelele sociale.

g) Datele privind evenimentele financiare și juridice înseamnă orice informații pe care ni le furnizați în legătură cu evenimentele noastre financiare sau juridice (dacă sunteți eligibil pentru aceste evenimente), cum ar fi atunci când decideți să participați la transmisiunile noastre web despre rezultatele noastre financiare sau adunările acționarilor. Dacă ne apelați telefonic în legătură cu aceste evenimente (de exemplu pentru a obține asistență tehnică pentru evenimentele online), atunci vom procesa numărul dumneavoastră de telefon și alte informații pe care le puteți furniza în legătură cu solicitarea dumneavoastră.

În funcție de circumstanțele relevante și de legile și cerințele locale aplicabile, este posibil să colectăm unele dintre informațiile enumerate mai sus atunci când ne vizitați site-ul web, ne furnizați cartea dumneavoastră de vizită, vorbiți cu noi la o conferință sau alt eveniment sau dacă sunteți client sau potențial client.

Colectăm și utilizăm informațiile cu caracter personal pe care le furnizați pentru a livra produsele și serviciile noastre, pentru a vă trimite informațiile pe care le-ați solicitat sau pentru a vă contacta pentru a furniza informații suplimentare despre produsele și serviciile noastre disponibile, așa cum sunt detaliate în secțiunea 2 de mai jos.

De ce procesăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal și cât timp le păstrăm?

Scopul prelucrării Tipul de date Temei juridic pentru prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal Perioada de păstrare
Pentru a răspunde solicitării sau întrebărilor dumneavoastră sau pentru a vă furniza informații atunci când ne contactați sau când ne transmiteți o solicitare. d) Datele din formularele de contact și sondaje Consimțământ 2 ani de la ultimul contact
Pentru a vă trimite marketing direct prin e-mail, mesagerie, telefon, social media sau orice alt canal. Acestea includ informații precum evenimente sau buletine informative care ar putea fi de interes pentru dumneavoastră. a) Date de identitate

b) Date de contact

e) Date de comunicare de marketing

f) Date din mediile sociale virtuale , dacă este cazul

– Consimțământ în cazul în care suntem obligați, conform legii, să obținem consimțământul pentru marketing

– Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne promova produsele și serviciile atunci când nu suntem obligați să obținem consimțământul prin lege

Până la sfârșitul abonamentului sau atât timp cât ați optat pentru a primi comunicările noastre de marketing
Pentru a va tine la curent cu serviciul nostru. a) Date de identitate

b) Date de contact

e) Date de comunicare de marketing

f) Date din mediile sociale virtuale , dacă este cazul

– Consimțământ în cazul în care suntem obligați, conform legii, să obținem consimțământul pentru marketing

– Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne promova produsele și serviciile atunci când nu suntem obligați să obținem consimțământul prin lege

Până la sfârșitul abonamentului sau atât timp cât ați optat pentru a primi comunicările noastre de marketing
Pentru a identifica ce societăți (persoane juridice, nu persoane fizice) au interacționat cu site-ul web prin adresa dumneavoastră IP. c) Date tehnice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne administra site-urile web și de a vă oferi informații relevante despre produsele și serviciile noastre Adresa IP: 14 zile.

Pentru Datele despre cookie-uri, vă rugăm să consultați Cookie policy.

 

Pentru a adapta cel mai bine Conținutul, site-ul și resursele în funcție de preferințele dvs., pentru a le îmbunătăți pentru a vă servi mai bine și pentru a le prezenta în cel mai eficient mod pentru dumneavoastră. c) Date tehnice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne administra site-urile web și de a vă oferi informații relevante despre produsele și serviciile noastre Adresa IP: 14 zile.

Pentru Datele despre cookie-uri, vă rugăm să consultați Cookie policy.

 

Pentru a vă permite să participați la funcțiile interactive ale site-ului web, atunci când alegeți să faceți acest lucru. c) Date tehnice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne administra site-urile web și de a vă oferi informații relevante despre produsele și serviciile noastre Adresa IP: 14 zile.

Pentru Datele despre cookie-uri, vă rugăm să consultați our Cookie policy. .

Toate celelalte Date Tehnice: [interval de timp aplicabil]

Pentru a dezvolta și îmbunătăți în continuare site-ul web și sistemele pentru a vă servi mai bine. c) Date tehnice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne administra site-urile web și de a vă oferi informații relevante despre produsele și serviciile noastre Adresa IP: 14 zile.

Pentru Datele despre cookie-uri, vă rugăm să consultați our Cookie policy.

 

Pentru a gestiona evenimentele noastre financiare și juridice (dacă sunteți eligibil pentru aceste evenimente). g) Date privind evenimentele financiare și juridice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a promova creșterea și dezvoltarea Grupului Adecco Atâta timp cât sunteți eligibil pentru aceste evenimente sau atâta timp cât sunteți

abonat să primiți

invitații (oricare este

mai scurt).

 

 

Cum colectăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal?

Folosim diferite metode pentru a colecta date de la și despre dumneavoastră, inclusiv prin:

a) Interacțiuni directe. Ne puteți furniza datele dumneavoastră de identitate, datele de contact, formularele de contact și datele sondajelor, date despre comunicări de marketing, date despre rețelele sociale și date despre evenimente financiare și juridice completând formulare sau corespondând cu noi prin poștă, telefon, e-mail sau în alt mod.

b) Acestea includ informațiile cu caracter personal pe care le furnizați atunci când:

  • aplicați pentru produsele sau serviciile noastre;
  • creați un cont pe site-ul nostru web;
  • vă abonați la serviciul sau publicațiile noastre;
  • solicitați să vă fie trimis marketing;
  • participați la un concurs, promovare sau sondaj; sau
  • Dați feedback sau ne contactați.

c) Tehnologii sau interacțiuni automate. Pe măsură ce interacționați cu site-ul nostru web, vom colecta automat Date tehnice despre echipamentul dvs., acțiunile de navigare și pattern-urile dumneavoastră. Colectăm aceste informații cu caracter personal utilizând cookie-uri și alte tehnologii similare și din comunicările pe care le primim de la browser-ul dumneavoastră. Vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie pentru mai multe detalii despre modul în care folosim cookie-urile și alte tehnologii similare.

d) Terți sau surse disponibile public. Vom primi informații cu caracter personal despre dumneavoastră de la diverse terțe părți și surse publice, după cum se arată mai jos:

  • Informații publice puse la dispoziție de dumneavoastră pe rețelele sociale și pe site-uri web și aplicații similare;
  • Informații publice despre dumneavoastră  în directoare, de exemplu despre apartenența sau calificările profesionale.

Ce comunicări de marketing trimitem?

Comunicarea cu persoanele fizice

Vă vom trimite comunicări de marketing, ca persoană fizică, numai dacă ați consimțit să facem acest lucru.

Pentru a primi comunicări de marketing sau promoționale, puteți să vă înscrieți bifând caseta relevantă situată pe formularul pe care colectăm datele dumneavoastră sau vă putem trimite aceste comunicări pe baza intereselor noastre legitime de a ne promova produsele și serviciile n cazul în care nu suntem obligați să obținem acordul dumneavoastră prin lege

Comunicările cu Persoanele Juridice

Prelucrăm datele dumneavoastră în cadrul unei relații de afaceri existente cu dumneavoastră sau cu societatea dumneavoastră deoarece:

  • Avem un contract cu dumneavoastră (sau ne gândim să încheiem un contract cu dumneavoastră). În acest caz, informațiile cu caracter personal pe care le colectăm și le folosim în scopuri de marketing se referă la angajații persoane fizice ai clienților noștri și ale altor societăți care avem o relație de afaceri existentă; sau
  • Este în interesul nostru legitim pentru desfășurarea activităților noastre de afaceri (de exemplu, să comunicăm cu dumneavoastră într-o calitate „de la business la business” pentru a promova produsele și serviciile noastre despre care credem că vor fi de interes pentru dumneavoastră și pentru societatea dumneavoastră . În acest sens, putem obține, de asemenea, informații de contact din surse publice, inclusiv conținut făcut public pe site-urile de social media, pentru a stabili un contact inițial cu o persoană relevantă la un client sau o altă societate; sau
  • Ați fost de acord să primiți comunicările noastre de marketing prin e-mail ca persoană fizică la clienții/societățile noastre. În acest caz, vă vom trimite comunicări de marketing pentru a dezvolta sau menține o relație de afaceri în conformitate cu legile aplicabile privind comunicațiile electronice și de marketing. Aceste comunicări pot include semnalizatoare web, cookie-uri și tehnologii similare care ne permit să știm dacă deschideți, citiți sau ștergeți mesajul și linkurile pe care puteți face clic.

De obicei, vă vom oferi o casetă de selectare în formularele pe care le folosim pentru a vă colecta informațiile cu caracter personal. Dacă sunteți de acord să primiți comunicările, trebuie să faceți clic pe casetă.

Cum să vă dezabonați?

În orice caz, în cazul în care vă trimitem comunicări de marketing prin e-mail, puteți renunța la primirea altor comunicări de marketing făcând clic pe funcția „dezabonare” sau „renunțare” din e-mail.

În plus, vă puteți exercita oricând dreptul de renunțare, contactându-ne aici: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/ (vă rugăm să indicați comunicările de marketing la care doriți să le renunțați să e mai primiți în câmpul Detalii Cerere).

Folosim inteligența artificială?

Da, folosim uneori inteligența artificială (IA). Cu toate acestea, nu folosim informațiile dumneavoastră cu caracter personal în nicio luare automată a deciziilor (o decizie luată exclusiv prin crearea și aplicarea de tehnologii fără nicio intervenție umană) sau profilare (prelucrarea informațiilor cu caracter personal cu o serie de tehnologii care reduc intervenția umană pentru a evalua anumite condiții despre un individ) care produce un efect juridic sau un efect similar semnificativ asupra dumneavoastră.

Utilizăm o gamă largă de tehnologii pentru analizarea datelor. În cazul site-ului nostru, este posibil să folosim termenii dumneavoastră de căutare pentru recomandări de oferte de locuri de muncă. În toate cazurile, există întotdeauna o intervenție umană în aceste procese, deoarece folosim aceste instrumente pentru a sprijini factorii noștri de decizie umani experți.

Folosim sisteme/procese automate cu condițiile descrise în paragraful anterior pentru a recomanda și afișa rezultate de căutare alternative la interogarea dumneavoastră de căutare. Scopul principal al acestui lucru este de a lărgi selecția de oferte de locuri de muncă din care să alegeți. În consecință, aceste sisteme IA nu au efect juridic.

De exemplu, atunci când sunteți în căutarea unui loc de muncă ca „lucrător în depozit”, vom afișa și oferte de locuri de muncă alternative, dar apropiate, cum ar fi „ambalator”. Piesa de procesare care ar putea folosi IA (de exemplu, învățare automată, abordări bazate pe logică sau cunoștințe și abordări statistice) se bazează pe tehnici de procesare a limbajului natural pentru a calcula asemănările cuvintelor și semnificațiilor cuvintelor. În orice caz, aceste rezultate vă sunt afișate doar ca recomandări pentru a lua o decizie informată cu privire la cererea dumneavoastră.

Împărtășim datele dumneavoastră cu terți?

Pentru a facilita utilizarea eficientă a informațiilor dumneavoastră și pentru a vă furniza conținutul și/sau resursele și/sau serviciile, dezvăluim informațiile dumneavoastră către terți. Cu toate acestea, această dezvăluire va avea loc numai în următoarele circumstanțe:

  • Furnizorilor noștri.De exemplu, vom angaja un furnizor care să efectueze lucrări administrative și operaționale în sprijinul relației noastre cu dumneavoastră. Furnizorul(ii) se va/vor angaja să respecte obligațiile contractuale și alte obligații legale de a păstra confidențialitatea datelor dumneavoastră și de a vă respecta confidențialitatea și va/vor avea acces doar la datele de care are/au nevoie pentru a-și îndeplini funcțiile; furnizorii relevanți sunt de obicei furnizori IT (care găzduiesc sau susțin sistemele noastre IT, inclusiv informații despre dumneavoastră), societăți de administrare a spațiilor (care au grijă de securitatea fizică a clădirilor noastre și, prin urmare, trebuie să știe despre dumneavoastră pentru a permite accesul la clădirile noastre) și furnizori de servicii financiare și de gestiune contabilă (care trebuie să se ocupe de detaliile candidaților pentru a procesa conturile plăți și încasări).

De asemenea, angajăm furnizori care oferă servicii și soluții de tehnologie IT.

  • Membrilor Grupului Adecco și afiliaților acestora („Membrii Grupului Adecco”) în sau în afara Uniunii Europene. O listă a țărilor în care activăm este disponibilă pe site-ul nostru web la adresa adeccogroup.com/worldwide-locations. Informațiile dumneavoastră vor fi partajate acestora din diferite motive:
    • informațiile sunt partajate cu membrii The Adecco Group care furnizează funcții IT pentru societățile The Adecco Group din întreaga lume; acele funcții IT sunt situate printre altele în Republica Cehă, Grecia, Bulgaria și Franța.
    • informațiile sunt, de asemenea, partajate cu Membrii Grupului Adecco din întreaga lume (inclusiv entitățile juridice dobândite în urma colectării informațiilor) în scopurile descrise anterior sau pentru a vă propune oferte adaptate profilului dumneavoastră în cazul în care v-ați exprimat interesul pentru oportunități locale sau internaționale în acea piață sau Membrii Grupului Adecco identifică că este posibil să aveți anumite abilități necesare sau utile pe acea piață.
  • Autorităților guvernamentale sau de aplicare a legii. Vom partaja datele dumneavoastră autorităților guvernamentale, poliției, autorităților de reglementare sau agențiilor de aplicare a legii dacă, la discreția noastră, considerăm că suntem obligați sau autorizați legal să facem acest lucru sau ar fi prudent să facem acest lucru.

Potențialilor vânzători sau cumpărători și consilierilor acestora. Ca parte a verificărilor referitoare la (sau implementarea) unei fuziuni, achiziții sau alte tranzacții comerciale, este posibil să fie nevoie să dezvăluim datele dumneavoastră potențialului vânzător sau cumpărător și consilierilor acestora.

Vă transferăm informațiile cu caracter personal în afara țării dumneavoastră?

Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate și prelucrate în una sau mai multe alte țări, în cadrul sau în afara Uniunii Europene sau Elveția. O listă completă a țărilor în care activăm este disponibilă pe site-ul nostru web la adresa www.adeccogroup.com/worldwide-locations.

Vom transfera date numai acelor părți menționate în secțiunea 5 de mai sus care se află în afara Spațiului Economic European sau Regatul Unit sau Elveția:

Aceste țări includ statele membre ale Uniunii Europene, Elveția, Regatul Unit și Statele Unite.

Puteți solicita informații suplimentare în acest sens și puteți obține o copie a garanției relevante, contactându-ne folosind detaliile de mai jos.

Ce măsuri de securitate a datelor avem în vigoare?

Înțelegem cât de important este să vă protejați informațiile cu caracter personal. Am implementat proceduri operaționale și măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate pentru a preveni orice acces neautorizat, modificare, ștergere sau transmitere a acestor informații cu caracter personal.

Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile cu caracter personal, trebuie să fiți conștienți de faptul că transmiterea informațiilor prin internet nu este complet sigură și nu putem garanta securitatea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal transmise către site-ul nostru web sau către orice terță parte; din acest motiv, orice transmisie se face pe propriul risc.

Care sunt drepturile dumneavoastră cu privire la informațiile dumneavoastră cu caracter personal?

În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a accesa și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal

Aveți dreptul să solicitați confirmarea dacă prelucrăm oricare dintre informațiile dumneavoastră cu caracter personal. Atunci când acesta este cazul, este posibil să aveți acces la informațiile dumneavoastră cu caracter personal și la anumite informații despre modul în care sunt prelucrate. În unele cazuri, ne puteți cere să vă oferim o copie electronică a informațiilor dumneavoastră. În unele circumstanțe limitate, aveți, de asemenea, dreptul de a solicita să transferăm („portăm”) informațiile dumneavoastră cu caracter personal direct către un alt furnizor terț.

  • Dreptul de a vă corecta informațiile cu caracter personal

Dacă puteți demonstra că informațiile cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră nu sunt corecte, puteți cere ca aceste informații să fie actualizate sau corectate în alt mod.

  • Dreptul de a fi uitat sau de a șterge informații cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți face o astfel de solicitare în orice moment și vom evalua dacă cererea dumneavoastră ar trebui să fie onorată, cu toate acestea, acest drept este supus oricăror obligații legale pe care le putem avea de a păstra datele. Pentru situațiile în care, în conformitate cu legea, stabilim că cererea dumneavoastră de a vă șterge informațiile cu caracter personal trebuie să fie acceptată, vom face acest lucru fără întârzieri nejustificate.

  • Dreptul de a restricționa sau de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal sau de a vă opune anumitor prelucrări ale acestora din motive legate de situația dumneavoastră particulară.

  • Dreptul de a retrage consimțământul

Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment în cazul în care ne bazăm pe consimțământ pentru a vă prelucra informațiile cu caracter personal. Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea vreunei prelucrări efectuate înainte de a vă retrage consimțământul. Dacă vă retrageți consimțământul, este posibil să nu vă putem oferi anumite produse sau servicii. Vă vom informa dacă acesta este cazul în momentul în care vă retrageți consimțământul.

Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să folosiți formularul nostru făcând clic aici:

În cele din urmă, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a datelor din locul în care locuiți sau lucrați sau în locul în care credeți că a apărut o problemă în legătură cu informațiile dumneavoastră cu caracter personal.

Cum gestionăm modificările aduse acestei Notificări de confidențialitate?

Termenii acestei notificări de confidențialitate se pot schimba la anumite intervale de timp. Vom publica orice modificări semnificative ale acestei Notificări de confidențialitate prin informări adecvate fie pe acest site web, fie contactându-vă folosind alte canale de comunicare.

Contact

În cazul în care:

  • aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Notificare de confidențialitate,
  • ați dori mai multe informații despre modul în care vă protejăm informațiile (de exemplu, când le transferăm în afara țării dumneavoastră) sau
  • doriți să contactați responsabilul cu protecția datelor (DPO) al Grupului Adecco sau responsabilul local de confidențialitate, vă rugăm să trimiteți un e-mail catre gdpr.romania@adecco.com.

Pentru a vă exercita oricare dintre drepturile legate de informațiile dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să completați acest formular: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/