Declarația de confidențialitate a datelor clienților și prospectilor

Ultima actualizare: [APRILIE 2022]

Adecco Resurse Umane S.R.L./Adecco Romania S.R.L. și/sau societățile sale afiliate aplicabile, Șoseaua Pipera nr. 42, etaj 2, Sector 2 București („Adecco”, „noi” sau „nouă”) se obligă să vă protejeze și să respecte confidențialitatea datelor dumneavoastră.

Prezenta Declarație (împreună cu alte documente la care se face trimitere în prezentul document) descrie informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră și modul în care procesăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal.

Mai jos se află un index; prin urmare, puteți merge direct la secțiunea relevantă dorită, dacă preferați.

Index:

Informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră

  • Colectăm informațiile pe care ni le furnizați în mod direct, inclusiv informațiile de contact, cum ar fi numele, prenumele, adresa de e-mail, functia și denumirea societății, precum și alte informații care ar putea fi pe cartea dumneavoastră de vizită (cum ar fi adresa și numărul de telefon al societății dumneavoastră) atunci când vizitați pagina noastră de internet sau vorbiți cu noi la o conferință sau alt eveniment sau dacă sunteți un client sau un potențial client. Utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru a livra produsele și serviciile noastre, pentru a vă transmite informațiile pe care le-ați solicitat sau pentru a vă contacta pentru a vă furniza informații suplimentare despre produsele și serviciile noastre disponibile.
  • Vom colecta informații cu caracter personal cu privire la vizitele dumneavoastră pe Pagina de internet, inclusiv, fără limitare, date privind traficul, date privind locația, bloguri web, conținutul sondajelor și formularelor de contact și alte date privind comunicările și resursele pe care le accesați. Colectarea acestor informații cu caracter personal de noi va face mai ușoară vizita dumneavoastră pe Pagina de internet în viitor, deoarece vom putea sugera Conținut relevant pentru dumneavoastră în funcție de locul din care accesați Pagina de internet.
  • Vom procesa automat unele date tehnice, cum ar fi adresa dumneavoastră de Protocol de Internet (IP) pentru a identifica ce societăți au interacționat cu Pagina de internet.
  • Vom colecta orice informații pe care ni le furnizați atunci când utilizați formularele noastre de contact (de exemplu, „Contact”, „Trimiteți-ne un mesaj” sau „Rămâneți în legătură”). Furnizarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal prin formularele noastre de contact nu este o cerință legală sau contractuală; cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că toate câmpurile marcate cu un asterisc (*) sunt câmpuri obligatorii, deoarece avem nevoie de aceste informații pentru a ne conforma sau a răspunde solicitării dumneavoastră. Celelalte informații sau informații cu caracter personal pe care ni le transmiteți atunci când completați formularele noastre de contact sunt la discreția dumneavoastră. Dacă ne contactați, vom păstra o evidență a corespondenței.
  • Atunci când utilizați serviciile noastre online, stocăm, de asemenea, cookie-uri, așa cum se descrie mai detaliat în Politica noastră de cookie-uri.

Modul în care utilizăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal

Informațiile dumneavoastră cu caracter personal vor fi colectate și prelucrate de noi în următoarele scopuri:

  • pentru a gestiona relația noastră cu organizația dumneavoastră;
  • pentru a răspunde solicitărilor sau întrebărilor dumneavoastră atunci când ne contactați;
  • pentru a vă transmite alte informații – cum ar fi evenimentele viitoare sau buletinele informative Adecco – care v-ar putea interesa;
  • pentru a vă transmite materiale de marketing direct prin e-mail atunci când societatea pentru care lucrați este sau a fost un client al Adecco sau când alegeți acest scop în formularul de contact corespunzător. Puteți renunța la primirea viitoarelor comunicări de marketing în orice moment în ambele cazuri;
  • pentru a ne ajuta să creăm, să publicăm și să îmbunătățim Conținutul cel mai relevant pentru dumneavoastră;
  • pentru a ne asigura că Conținutul furnizat prin intermediul Paginii de internet este prezentat în cel mai eficient mod pentru dumneavoastră și pentru dispozitivul dumneavoastră;
  • pentru a vă permite să participați la funcțiile interactive ale Paginii noastre de internet, atunci când alegeți să faceți acest lucru; și
  • pentru a dezvolta și îmbunătăți în continuare Pagina de internet și sistemele pentru a răspunde mai bine nevoilor dumneavoastră.

Pe scurt, vom utiliza informațiile dumneavoastră pentru a stabili sau a consolida o relație comercială cu dumneavoastră. Aceasta poate include informarea dumneavoastră cu privire la serviciile, produsele și evenimentele noastre care v-ar putea interesa.

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal

Utilizarea de către noi a informațiilor dumneavoastră așa cum se descrie mai sus este permisă de legislația aplicabilă privind protecția datelor deoarece:

  • sunt necesare pentru interesele noastre legitime în urmărirea scopurilor menționate mai sus, astfel de interese nefiind depășite, în niciun caz, de interesele dumneavoastră privind confidențialitatea;
  • în unele cazuri, sunt necesare pentru a ne îndeplini responsabilitățile legale sau de reglementare, cum ar fi dezvăluirile către autorități, autoritățile de reglementare sau organismele guvernamentale; sau
  • în unele cazuri, sunt necesare pentru îndeplinirea unei sarcini realizate în interes public și, atunci când folosim categorii speciale de informații cu caracter personal, sunt necesare pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor acțiuni în justiție sau în cazul în care prelucrarea se referă la informații cu caracter personal în mod vădit aflate în domeniul public; sau
  • sunt necesare pentru executarea unui contract la care dumneavoastră sau organizația dumneavoastră sunteți parte și pentru gestionarea și dezvoltarea relațiilor dintre părți; sau
  • sunt prelucrate cu consimțământul dumneavoastră pe care îl obținem pe parcursul timpului de la dumneavoastră, cum ar fi atunci când vă înscrieți pentru a primi comunicări de marketing și știri prin e-mail. Pentru mai multe informații despre Comunicațiile B2B, vă rugăm să consultați secțiunea „Comunicații de marketing” de mai jos.

Nu luăm nicio decizie automatizată numai cu privire la prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice în privința dumneavoastră sau vă afectează în mod similar în mod semnificativ.

Perioada de stocare a datelor dumneavoastră cu caracter personal

Atunci când utilizați formularele noastre de contact sau vă înscrieți pentru buletine informative, evenimente sau primiți informații de la noi, vă vom păstra informațiile timp de doi ani de la ultimul contact. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm informațiile dumneavoastră pentru o perioadă mai lungă necesară pentru a ne îndeplini responsabilitățile legale sau de reglementare (de exemplu, pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea acțiunilor în justiție sau a cazurilor de conformitate).

Perioadele de păstrare a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal depind de scopul pentru care sunt prelucrate datele și de instrumentul în cadrul căruia sunt prelucrate aceste informații cu caracter personal. Dacă oferim orice tip de servicii societății dumneavoastră, vom păstra informațiile dumneavoastră timp de 10 ani de la data încheierea relației cu persoanele juridice pentru a ne conforma cu legislația aplicabile privind păstrarea datelor.

Comunicări de marketing.

Comunicări B2B.

Prelucrăm datele dumneavoastră în cadrul unei relații comerciale existente cu dumneavoastră sau cu societatea dumneavoastră fie (i) deoarece avem un contract cu dumneavoastră; sau (ii) deoarece este în interesul nostru legitim pentru derularea activităților noastre comerciale să vă transmitem comunicări (oferte, buletine informative, invitații la evenimente, sondaje) in scop de „business to business” pentru a promova produsele și serviciile noastre similare/identice cu cele pe care le furnizăm deja și care credem că vă vor interesa și pentru a le îmbunătăți pe baza feedback-ului dumneavoastră. În legătură cu cele de mai sus, vă putem apela și prin intermediul operatorilor noștri de call center pentru a ne promova serviciile, efectua sondaje și a vă invita la evenimentele noastre pe baza interesului nostru legitim atunci când aceste activități sunt strict legate de produsele și serviciile care vă sunt deja furnizate și pe care urmărim să le îmbunătățim pe baza feedback-ului dumneavoastră.

Utilizăm informațiile de contact furnizate de dumneavoastră, în calitate de client, în scopuri de comunicare (de exemplu, e-mail, fax, număr de telefon și așa mai departe). Cu toate acestea, cea mai mare parte a datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le utilizăm în scopuri de marketing se referă la angajații individuali ai clienților noștri și la alte societăți cu care avem o relație comercială existentă. Când putem face acest lucru din punct de vedere legal, este posibil să extindem informațiile pentru a ne asigura că sunt corecte.

În alte cazuri, vă vom transmite comunicări de marketing, ca persoană fizică, în mod normal, prin e-mail, în cazul în care ați consimțit să facem acest lucru.

Comunicările de marketing prin e-mail transmise persoanelor fizice aparținând clienților/societăților noastre cu care dorim să dezvoltăm sau să menținem o relație comercială sunt transmise în conformitate cu legislația aplicabilă privind comunicațiile electronice și de marketing și pot include balize web, cookie-uri și tehnologii similare care permit să fim informați dacă deschideți, citiți sau ștergeți mesajul și linkurile pe care le-ați puteți accesa.

De obicei, vă vom oferi o casetă de selecți în formularele pe care le utilizăm pentru a colecta informațiile dumneavoastră cu caracter personal; în cazul în care sunteți de acord să primiți comunicări de marketing, trebuie să bifați caseta.

În orice caz, în cazul în care vă transmitem comunicări de marketing prin e-mail, puteți renunța la primirea altor comunicări de marketing făcând clic pe funcția „dezabonare” sau „renunțare” din e-mail. În plus, vă puteți exercita oricând dreptul de renunțare prin depunerea unei cereri [link aici:  https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/] sau contactându-ne la adresa gdpr.romania@adecco.com și furnizând următoarele informații: numele dumneavoastră, adresa dumneavoastră de e-mail, un număr de telefon de contact, comunicările de marketing la a căror primire doriți să renunțați.

Partajarea cu terți

Pentru a facilita utilizarea eficientă a informațiilor dumneavoastră și pentru a vă oferi conținutul și/sau resursele, dezvăluim informațiile dumneavoastră către terți. Cu toate acestea, această dezvăluire va avea loc numai în următoarele circumstanțe:

  • Furnizorilor, contractanților și agenților: la anumite intervale de timp angajăm sau contractăm alte societăți și persoane pentru a îndeplini funcții în numele nostru. De exemplu, vom angaja un furnizor care să efectueze lucrări administrative și operaționale pentru a susține relația noastră cu dumneavoastră.

Acești destinatari vor avea acces la informațiile dumneavoastră personale numai așa cum sunt solicitate de aceștia pentru a-și îndeplini funcțiile și nu au permisiunea de a utiliza aceste informații personale în alte scopuri. Acestor destinatari li se vor aplica obligațiile contractuale de confidențialitate.

  • Altor entități aparținând Grupului Adecco (adică oricăror societăți controlate direct sau indirect de Adecco). O listă cu societățile Grupului Adecco este inclusă aici https://www.adeccogroup.com/worldwide-locations/ inclusiv furnizorii, contractantii și agenții acestora, care pot fi implicați în furnizarea Site-ului sau a conținutului, astfel încât să putem să vă servim mai bine scopului, pur și simplu, pentru a răspunde solicitărilor dumneavoastră (de exemplu, atunci când utilizați formularele de contact).

Grupul Adecco este o organizație de societăți afiliate situate în întreaga lume, care sunt toate subsidiare ale aceleiași societăți-mamă, Adecco Group AG. Societățile Grupului Adecco prestează o gamă largă de servicii, inclusiv, dar fără a se limita la, servicii de punere la dispozitie de salariati temporari și angajare directă, servicii de salarizare, servicii de recrutare și selecție, servicii de soluții de testare, servicii de tranziție în carieră, servicii de dezvoltare a talentelor, servicii de formare și educație, de outplacement și servicii de mobilitate internațională. Este posibil să împărtășim informațiile dumneavoastră cu caracter personal cu alți membri ai Grupului Adecco pentru a promova serviciile pe care le oferim noi sau Grupul Adecco.

Autorităților guvernamentale sau altor organe de aplicare a legii dacă stabilim, la discreția noastră, că avem obligația legală de a face acest lucru.

Adrese IP și cookie-uri

Colectăm informații despre computerul dumneavoastră, inclusiv (dacă este disponibilă) adresa dumneavoastră IP, sistemul de operare și tipul de browser, pentru administrarea sistemului. Acestea sunt date statistice despre acțiunile și modelele de navigare ale utilizatorilor noștri și nu vă identifică pe dumneavoastră sau pe orice persoană.

Din același motiv, obținem informații despre utilizarea generală a internetului de către dumneavoastră, prin utilizarea unui fișier cookie care este stocat pe dispozitivul dumneavoastră. Cookie-urile ne ajută să îmbunătățim Site-ul și să oferim un conținut mai bun și mai personalizat. Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor pe pagina de internet, vă rugăm să consultați Politica noastră  privind cookie-urile.

Dacă computerul dumneavoastră este partajat cu alte persoane, vă recomandăm să nu selectați opțiunea „rețineți detaliile mele” atunci când această opțiune este oferită de pagina de internet.

Unde sunt stocate și prelucrate informațiile dumneavoastră personale.

După cum s-a explicat în paragraful „Partajarea cu terți” de mai sus, partajăm informațiile dumneavoastră personale cu următorii:

  • Furnizori, contractanți sau agenți terți: în cazul în care folosim un furnizor, contractant sau agent terț, informațiile dumneavoastră personale rămân sub controlul nostru și efectuăm verificări pentru a ne asigura că informațiile dumneavoastră personale sunt protejate în mod adecvat.
  • Alte societăți din Grupul Adecco: am instituit un aranjament de organizare la nivel de grup pentru a ne asigura că informațiile dumneavoastră personale continuă să fie supuse unui nivel adecvat de protecție.

Ne străduim să luăm toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a ne asigura că informațiile dumneavoastră personale sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Declarație.

Vă transferăm datele în afara țării dumneavoastră de origine?

Informațiile dumneavoastră personale pot fi transferate și procesate în alte țări decât țara dumneavoastră de origine. Vom transfera informațiile dumneavoastră cu caracter personal numai în țări care oferă un nivel adecvat de protecție a datelor, așa cum este definit de legile UE sau elvețiene, sau în care am instituit măsuri de protecție adecvate pentru a încerca să păstrăm confidențialitatea informațiilor dumneavoastră personale. Când transferăm informațiile dumneavoastră către destinatari din aceste țări, vom proteja acele informații așa cum este descris în această Notificare de confidențialitate și vom respecta cerințele legale aplicabile.

Vom transfera datele dumneavoastră în afara UE către țări despre care Comisia Europeană consideră că vă oferă un nivel adecvat de protecție (o listă a acestor țări este disponibilă aici: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en sau în cazul în care Grupul Adecco a pus în aplicare măsuri de protecție adecvate pentru a încerca să păstreze confidențialitatea informațiilor dumneavoastră (pentru care folosim de obicei una dintre șabloanele de contracte de transfer de date aprobate de Comisia Europeană, care sunt disponibile aici: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/transfer/index_en.htm https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc_en

Datele cu caracter personal pe care le partajăm cu alte entități Adecco din Europa fac, de asemenea, obiectul acordurilor de prelucrare a datelor intra-grup încheiate, care au un standard adecvat de protecție a datelor, după cum se prevede de legile privind confidențialitatea datelor. Clauzele contractuale europene suplimentare sunt, de asemenea, o parte inițială a acordurilor noastre de prelucrare a datelor intra-grup, pentru a proteja prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale într-un mod securizat și conform în cazul în care puteți solicita o prelucrare a datelor dumneavoastră unei entități Adecco din afara Uniunea Europeană sau Spațiul Economic European.

Securitatea datelor

Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, trebuie să fiți conștienți de faptul că transmiterea informațiilor prin internet nu este complet sigură și nu putem garanta securitatea informațiilor dumneavoastră personale transmise paginii de internet sau oricărei terțe părți; din acest motiv, orice transmitere se face pe propriul risc. Vom folosi proceduri operaționale stricte și măsuri de securitate adecvate, tehnice și organizatorice pentru a preveni orice acces neautorizat, modificare, ștergere sau transmitere a acestor informații personale.

Drepturile dumneavoastră. Cum vă puteți accesa, corecta și șterge informațiile personale

În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a accesa și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră personale: aveți dreptul de a solicita confirmarea dacă procesăm oricare dintre informațiile dumneavoastră personale. În acest caz, este posibil să aveți acces la informațiile dumneavoastră personale și la anumite informații despre modul în care acestea sunt procesate. În unele cazuri, ne puteți cere să vă oferim o copie electronică a informațiilor dumneavoastră. În unele circumstanțe limitate, aveți și dreptul de a solicita portabilitatea informațiilor dumneavoastră personale.
  • Dreptul de a vă corecta informațiile personale: dacă puteți demonstra că informațiile personale pe care le deținem despre dumneavoastră nu sunt corecte, puteți cere ca aceste informații să fie actualizate sau corectate în alt mod.
  • Dreptul de a fi uitat/de a vi se șterge datele: În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a vi se șterge datele personale. Puteți face o astfel de solicitare în orice moment și Adecco va evalua dacă cererea dumneavoastră ar trebui să fie aprobată, cu toate acestea, acest drept este supus oricăror drepturi sau obligații legale pe care le putem avea de a păstra datele. Pentru situațiile în care, în conformitate cu legea, stabilim că cererea dumneavoastră de a vă șterge informațiile personale trebuie să fie acceptată, Adecco va face acest lucru fără întârzieri nejustificate.
  • Dreptul de a restricționa sau de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră: în anumite circumstanțe aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal sau de a vă opune anumitor prelucrări ale acestora din motive legate de situația dumneavoastră particulară.

Puteți face clic aici pentru a vă exercita drepturile.

În măsura în care prelucrarea de către noi a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal se bazează pe consimțământul dumneavoastră, aveți, de asemenea, dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului dumneavoastră nu va afecta legalitatea vreunei prelucrări bazate pe consimțământul dumneavoastră înainte de primirea unei astfel de solicitări de retragere.

De asemenea, puteți depune o plângere cu privire la prelucrarea de către noi a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal la autoritatea de protecție a datelor din statul membru în care aveți reședința obișnuită, locul de muncă sau cu privire la o presupusă încălcare a drepturilor dumneavoastră.

Modificări aduse acestei Declarații

Termenii acestei declarații se pot schimba la anumite interval de timp. Vom publica orice modificări materiale ale acestei Declarații prin notificări adecvate, fie pe această pagină de internet, fie contactându-vă folosind alte canale de comunicare.

Contact

Întrebările, comentariile și solicitările referitoare la această Declarație sunt binevenite și trebuie adresate către Adecco Resurse Umane S.R.L./Adecco Romania S.R.L., Șoseaua Pipera, nr. 42, etaj 2, București Sector 2, prin depunerea unei cereri  [link aici:  https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/] sau contactându-ne la gdpr.romania@adecco.com.

De asemenea, puteți contacta reprezentantul nostru pentru protecția datelor prin depunerea unei cereri [link aici:  https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/] sau contactându-ne la gdpr.romania@adecco.com.

Adecco Group