NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE PRIVIND CLIENȚII ȘI ABONAȚII

Ultima actualizare: Jan 1, 2023

Adecco Romania SRL/Adecco Resurse Umane SRL și/sau societățile sale afiliate aplicabile („Societate”, „noi” sau „nouă”) se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea.

Această notificare de confidențialitate („Notificare de confidențialitate”) (împreună cu alte documente la care se face referire aici) descrie informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră și modul în care le colectăm, le utilizăm și le procesăm.

Știm că acest document este lung, dar vă rugăm să citiți cu atenție această Notificare de confidențialitate.

Există un cuprins mai jos, astfel încât să puteți accesa direct secțiunea relevantă dacă preferați astfel.

Index:

Clarificări legate de câțiva termeni

În primul rând, trebuie să fim clari cu privire la modul în care folosim anumite cuvinte în această Notificare de confidențialitate.

Poate părea evident, dar în această Notificare de confidențialitate, veți fi denumit(ă) „Dumneavoastră”.

Când vorbim despre „noi” sau „Societate” ne referim la Adecco Romania SRL/Adecco Resurse Umane SRL. Avem sediul social la Str. Pipera nr. 42, etajul 2, Sector 2 Bucureşti. Societatea face parte din Adecco Group AG (Adecco Group) cu sediul central la Bellerivestrasse 30, 8008 Zurich, Elveția, cel mai mare furnizor de servicii de resurse umane din lume. Prin diferitele sale societăți și linii de afaceri, Grupul Adecco oferă mai multe activități de RU (Resurse Umane), cum ar fi angajare de personal, detașare, servicii de salarizare, recrutare și selecție, soluții de testare, tranziție în carieră, dezvoltare de talente, formare și educație, plasare și mobilitate internațională („Activitățile noastre‘).

Pentru a desfășura Activitățile noastre, Societatea utilizează mai multe sisteme IT. În unele cazuri, Societatea furnizează un Portal de autoservire („Portal”) pentru clienții săi. Portalul vă permite să gestionați relația cu Societatea și societățile sale surori și să căutați candidați care se potrivesc nevoilor dumneavoastră.

În cele din urmă, această Notificare de confidențialitate se referă la modul în care vă procesăm informațiile ca persoană fizică. Nu este vorba despre modul în care procesăm informațiile despre societăți (deși uneori cele două se suprapun). Acest tip de informații este uneori numit „informații cu caracter personal”, „informații de identificare personală” sau „IIP”. În această Notificare de confidențialitate folosim termenul „informații cu caracter personal” sau „date”.

Ce informații colectează și utilizează Societatea?

Colectăm și folosim informații pentru a oferi cele mai bune oportunități posibile, care sunt adaptate pentru dumneavoastră, pe care le-am grupat după cum urmează:

a) Datele de identitate înseamnă prenumele, numele de familie.

b) Datele profesionale înseamnă adresa dumneavoastră de e-mail profesională, numărul de telefon profesional, numele societății, adresa și numărul de telefon al societății, denumirea postului, departamentul, serviciul, locația biroului dumneavoastră și alte informații care ar putea fi pe cartea dumneavoastră de vizită și procură.

c) Date tehnice înseamnă adrese de protocol de internet (IP) de la care accesați produsele și serviciile noastre sau ale altora, cookie-uri (așa cum sunt stabilite în Politica noastră privind cookie-urile ), datele dumneavoastră de conectare (cum ar fi ora, data și durata), jurnalele web, tipul de browser și versiunea pe care o utilizați pentru a accesa site-urile web, aplicațiile și produsele și serviciile noastre și ale altora, [date de trafic], setările de fus orar ale dispozitivului dumneavoastră și locația dispozitivului dumneavoastră, tipurile și versiunile de plug-in ale browser-ului pe care le utilizați, [alte date de comunicare ], resursele pe care le accesați pe site-urile noastre web, aplicațiile și produsele și serviciile noastre, sistemul de operare și platforma dispozitivului pe care îl utilizați și detaliile altor tehnologii de pe dispozitivele pe care le utilizați pentru a accesa acest site web și/sau sistem.

d) Datele din formularele de contact înseamnă orice informații pe care ni le furnizați atunci când utilizați formularele noastre de contact (de exemplu, folosind funcțiile „Contact”, „Trimiteți-ne un mesaj” sau „Rămâneți în contact” de pe site-urile noastre web, aplicațiile, produsele sau serviciile noastre), înregistrarea acelei corespondențe și a altor informații sau informații cu caracter personal pe care ni le partajați atunci când completați formularele noastre de contact, la discreția dumneavoastră. (Vă rugăm să rețineți că câmpurile marcate cu un asterisc (*) sunt câmpuri obligatorii, deoarece avem nevoie de aceste informații pentru a ne conforma sau a răspunde solicitării dumneavoastră.)

e) Datele de comunicare de marketing înseamnă informații despre modul în care răspundeți la e-mail, sms, telefon și alte campanii de marketing.

Folosim informațiile pe care le furnizați pentru a livra produsele și serviciile noastre, pentru a vă trimite informațiile pe care le-ați solicitat sau pentru a vă contacta pentru a furniza informații suplimentare despre produsele și serviciile noastre disponibile, așa cum sunt detaliate în secțiunea 2 de mai jos.

 

De ce procesăm datele dumneavoastră și cât timp le păstrăm?

Scopul prelucrării Tipul de date Temei juridic pentru prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal Perioada de păstrare
Pentru a gestiona relația noastră cu organizația dumneavoastră, prin stabilirea sau consolidarea unei relații de afaceri cu dumneavoastră. a) Date de identitate

b) Date profesionale

Interese legitime în gestionarea relației noastre cu organizația dumneavoastră 7 ani de la încheierea relației de afaceri
Pentru a răspunde solicitării sau întrebărilor dumneavoastră atunci când ne contactați. a) Date de identitate

d) Datele din formularele de contact

Consimțământ 2 ani de la ultimul contact
Pentru a vă trimite buletine informative sau informații despre evenimente care ar putea fi de interes pentru dumneavoastră, la care v-ați înscris. a) Date de identitate

b) Date profesionale

e) Date de comunicare de marketing

– Consimțământ

– Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne promova produsele și serviciile

Până la sfârșitul abonamentului sau a perioadei de păstrare
Pentru a vă trimite marketing direct prin e-mail atunci când societatea pentru care lucrați este clientul nostru în prezent sau a fost în trecut, sau când vă înscrieți în acest scop în formularul de contact relevant. a) Date de identitate

b) Date profesionale

e) Date de comunicare de marketing

– Consimțământ în cazul în care suntem obligați, conform legii, să obținem consimțământul pentru marketing

– Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne promova produsele și serviciile atunci când nu suntem obligați să obținem consimțământul prin lege

Până la sfârșitul abonamentului sau a perioadei de păstrare
Pentru a identifica ce societăți au interacționat cu noi. c) Date tehnice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne administra site-urile web și/sau sistemele și de a vă oferi informații relevante despre produsele și serviciile noastre Durata sesiunii.

Pentru Datele despre cookie-uri, vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie

Pentru a ne ajuta să creăm, să publicăm și să îmbunătățim conținutul cel mai relevant pentru dumneavoastră și pentru dispozitivul dumneavoastră. c) Date tehnice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne administra site-urile web și/sau sistemele și de a vă oferi informații relevante despre produsele și serviciile noastre Durata sesiunii.

Pentru Datele despre cookie-uri, vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie

Pentru a vă permite să participați la funcțiile interactive ale site-urilor noastre web și/sau ale sistemelor noastre, atunci când alegeți să faceți acest lucru. c) Date tehnice Îndeplinirea intereselor noastre legitime de a ne administra site-urile web și/sau sistemele și de a vă oferi informații relevante despre produsele și serviciile noastre Durata sesiunii.

Pentru Datele despre cookie-uri, vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie

 

 

Ce comunicări de marketing trimitem?

Comunicarea cu Persoanele Juridice

Prelucrăm datele dumneavoastră în cadrul unei relații de afaceri existente cu dumneavoastră sau cu societatea dumneavoastră deoarece:

  • Avem un contract cu dumneavoastră (sau ne gândim să încheiem un contract cu dumneavoastră). În acest caz, cea mai mare parte a informațiilor cu caracter personal pe care le colectăm și le folosim în scopuri de marketing se referă la angajații persoane fizice ai clienților noștri și ale altor societăți care avem o relație de afaceri existentă; sau
  • Este în interesul nostru legitim pentru desfășurarea activităților noastre de afaceri (de exemplu, să comunicăm cu dumneavoastră într-o calitate „de la business la business” pentru a promova produsele și serviciile noastre similare/identice cu cele deja furnizate de noi, despre care credem că vor fi de interes pentru dumneavoastră și pentru a le îmbunătăți pe baza feedback-ului dumneavoastră . În legătură cu cele de mai sus, vă putem apela și prin operatorii noștri call-center pentru a ne promova serviciile, a efectua sondaje și a vă invita la evenimentele noastre pe baza interesului nostru legitim atunci când aceste activități sunt strict legate de produse și servicii care vă sunt deja furnizate și urmărim să le îmbunătățiți pe baza feedback-ului dumneavoastră sau
  • Ați fost de acord să primiți comunicările noastre de marketing prin e-mail ca persoană fizică la clienții/societățile noastre. În acest caz, vă vom trimite comunicări de marketing pentru a dezvolta sau menține o relație de afaceri în conformitate cu legile aplicabile privind comunicațiile electronice și de marketing. Aceste comunicări pot include semnalizatoare web, cookie-uri și tehnologii similare care ne permit să știm dacă deschideți, citiți sau ștergeți mesajul și linkurile pe care puteți face clic.

De obicei, vă vom oferi o casetă de selectare în formularele pe care le folosim pentru a vă colecta informațiile cu caracter personal. Dacă sunteți de acord să primiți comunicările, trebuie să faceți clic pe casetă.

Cum să vă dezabonați?

În orice caz, în cazul în care vă trimitem comunicări de marketing prin e-mail, puteți renunța la primirea altor comunicări de marketing făcând clic pe funcția „dezabonare” sau „renunțare” din e-mail.

În plus, vă puteți exercita oricând dreptul de renunțare, contactându-ne aici: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/ (vă rugăm să indicați comunicările de marketing la care doriți să le renunțați să e mai primiți în câmpul Detalii Cerere).

Cum colectăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal?

Informațiile cu caracter personal pe care le colectăm despre dumneavoastră provin din formularele de contact sau din alte materiale pe care ni le trimiteți, din interacțiunile dumneavoastră cu noi și alții ca parte a relației dumneavoastră de afaceri cu noi. În funcție de circumstanțele relevante și de legile și cerințele locale aplicabile, este posibil să colectăm unele dintre informațiile enumerate în Secțiunea 2 atunci când ne furnizați cartea dumneavoastră de vizită, vorbiți cu noi la o conferință sau alt eveniment sau dacă sunteți client sau potențial client.

În unele cazuri, vom colecta și informații cu caracter personal indirect de la terți sau din surse disponibile public, în conformitate cu legea aplicabilă.

Folosim inteligența artificială?

Da, folosim uneori inteligența artificială (IA). Cu toate acestea, nu folosim informațiile dumneavoastră cu caracter personal în nicio luare automată a deciziilor (o decizie luată exclusiv prin crearea și aplicarea de tehnologii fără nicio intervenție umană) sau profilare (prelucrarea informațiilor cu caracter personal cu o serie de tehnologii care produce un efect juridic sau un efect similar semnificativ asupra dumneavoastră.

Utilizăm o gamă largă de tehnologii pentru a vă analiza datele. În toate cazurile, există întotdeauna o intervenție umană în aceste procese, deoarece folosim aceste instrumente pentru a sprijini factorii noștri de decizie umani experți.

Folosim sisteme/procese automatizate cu condițiile descrise în paragraful anterior pentru a ne ajuta personalul să navigheze pe piață și să vă consulte cu cele mai bine informate date posibil. Am putea folosi IA (de exemplu, învățare automată, abordări bazate pe logică sau cunoștințe și statistice) pentru a vă oferi dumneavoastră și solicitanților noștri, precum și asociaților, serviciile pe care le solicitați de la noi. Deși folosim sisteme de IA, toate deciziile care vă pot afecta sunt luate de recrutorii noștri instruiți. În consecință, aceste sisteme IA nu au efect juridic.

De exemplu, atunci când căutăm candidați pentru pozițiile dumneavoastră deschise, putem folosi date din istoric, precum și date reale de piață pentru a construi o comparație a informațiilor relevante pentru piață, folosind abordări statistice, bazate pe învățare automată, logică sau cunoaștere, care utilizează atribute precum date salariale, locație, condiții de muncă, precum și comparații reale ale pieței candidaților pentru a compila un raport despre condițiile medii pentru regiunea dumneavoastră Cu acest raport, consultanții noștri de vânzări se pot orienta împreună cu dumneavoastră cum să atrageți personalul de care aveți nevoie în cel mai bun mod posibil.

Împărtășim datele dumneavoastră cu terți?

Pentru a facilita utilizarea eficientă a informațiilor dumneavoastră și pentru a vă furniza conținutul și/sau resursele și/sau serviciile, dezvăluim informațiile dumneavoastră către terți. Cu toate acestea, această dezvăluire va avea loc numai în următoarele circumstanțe:

  • Furnizorilor noștri. De exemplu, vom angaja un furnizor care să efectueze lucrări administrative și operaționale în sprijinul relației noastre cu dumneavoastră. Furnizorul(ii) se va/vor angaja să respecte obligațiile contractuale și alte obligații legale de a păstra confidențialitatea datelor dumneavoastră și de a vă respecta confidențialitatea și va/vor avea acces doar la datele de care are/au nevoie pentru a-și îndeplini funcțiile; furnizorii relevanți sunt de obicei furnizori IT (care găzduiesc sau susțin sistemele noastre IT, inclusiv informații despre dumneavoastră), societăți de administrare a spațiilor (care au grijă de securitatea fizică a clădirilor noastre și, prin urmare, trebuie să știe despre dumneavoastră pentru a permite accesul la clădirile noastre) și furnizori de servicii financiare și de gestiune contabilă (care trebuie să se ocupe de detaliile candidaților pentru a procesa conturile plăți și încasări).

De asemenea, angajăm furnizori care oferă servicii și soluții de tehnologie IT. Această categorie de terți include:

  • Sisteme IT, infrastructură, întreținere, consultanță, furnizori de asistență
  • Webmasteri
  • Agenții de marketing și sondaje

 

  • Membrilor Grupului Adecco și afiliaților acestora („Membrii Grupului Adecco”) în sau în afara Uniunii Europene. O listă a țărilor în care activăm este disponibilă pe site-ul nostru web la adresa adeccogroup.com/worldwide-locations. Informațiile dumneavoastră vor fi partajate acestora din diferite motive:
    • informațiile sunt partajate cu membrii The Adecco Group care furnizează funcții IT pentru societățile The Adecco Group din întreaga lume; acele funcții IT sunt situate printre altele în Republica Cehă, Franța, Grecia.
    • informațiile sunt, de asemenea, partajate cu Membrii Grupului Adecco din întreaga lume (inclusiv entitățile juridice dobândite în urma colectării informațiilor) în scopurile descrise anterior sau pentru a vă propune oferte adaptate profilului dumneavoastră în cazul în care v-ați exprimat interesul pentru oportunități locale sau internaționale în acea piață sau Membrii Grupului Adecco identifică că este posibil să aveți anumite abilități necesare sau utile pe acea piață.
  • Autorităților guvernamentale sau de aplicare a legii. Vom partaja datele dumneavoastră autorităților guvernamentale, poliției, autorităților de reglementare sau agențiilor de aplicare a legii dacă, la discreția noastră, considerăm că suntem obligați sau autorizați legal să facem acest lucru sau ar fi prudent să facem acest lucru.

Potențialilor vânzători sau cumpărători și consilierilor acestora. Ca parte a verificărilor referitoare la (sau implementarea) unei fuziuni, achiziții sau alte tranzacții comerciale, este posibil să fie nevoie să dezvăluim datele dumneavoastră potențialului vânzător sau cumpărător și consilierilor acestora.

Vă transferăm datele în afara țării dumneavoastră?

Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate și prelucrate în una sau mai multe alte țări, în cadrul sau în afara Uniunii Europene sau Elveția. O listă completă a țărilor în care activăm este disponibilă pe site-ul nostru web la adresa www.adeccogroup.com/worldwide-locations.

Vom transfera date numai acelor părți menționate în secțiunea 7 de mai sus care se află în afara Spațiului Economic European, Regatul Unit sau Elveția:
• către țările pe care Comisia Europeană, Comisarul pentru Informații din Regatul Unit sau Comisarul Federal Elvețian pentru Protecția Datelor și Informațiilor le consideră că vă oferă un nivel adecvat de protecție în conformitate cu articolul 45 din GDPR din Regatul Unit și UE sau cu articolul 6 din Legea federală elvețiană privind protecția datelor ( Articolul 16 Legea revizuită) (o listă a acestor țări este disponibilă aici: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en) și aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/de/home/datenschutz/handel-und-wirtschaft/uebermittlung-ins-ausland.html (Switzerland), sau;
• în cazul în care Grupul Adecco a pus în aplicare măsuri de protecție adecvate pentru a încerca să păstreze confidențialitatea informațiilor dumneavoastră (pentru care folosim de obicei una dintre formele de contracte de transfer de date aprobate de Comisia Europeană, Biroul Comisarului pentru Informații (ICO) pentru Regatul Unit sau Comisarul federal elvețian pentru protecția datelor și informațiilor ale căror copii sunt disponibile aici: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc_en; aici: https://ico.org.uk/for-organisations/guide-to-data-protection/guide-to-the-general-data-protection-regulation-gdpr/international-data-transfer-agreement-and-guidance/) și aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/de/home/datenschutz/handel-und-wirtschaft/uebermittlung-ins-ausland.html (Switzerland). Acestea sunt aprobate de Comisia Europeană, Comisarul pentru informații din Regatul Unit, Comisarul federal elvețian pentru protecția datelor și informațiilor în conformitate cu articolul 46 din GDPR al UE și Regatul Unit și articolul 6 din Legea federală elvețiană privind protecția datelor (articolul 16 din Legea revizuită).
Puteți solicita informații suplimentare în acest sens și puteți obține o copie a garanției relevante, contactându-ne folosind detaliile de mai jos.

Ce măsuri de securitate a datelor avem în vigoare?

Înțelegem cât de important este să vă protejați informațiile cu caracter personal. Am implementat proceduri operaționale și măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate pentru a preveni orice acces neautorizat, modificare, ștergere sau transmitere a acestor informații cu caracter personal.

Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile cu caracter personal, trebuie să fiți conștienți de faptul că transmiterea informațiilor prin internet nu este complet sigură și nu putem garanta securitatea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal transmise către site-ul nostru web sau către orice terță parte; din acest motiv, orice transmisie se face pe propriul risc.

Care sunt drepturile dumneavoastră cu privire la informațiile dumneavoastră cu caracter personal?

În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a accesa și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal

Aveți dreptul să solicitați confirmarea dacă prelucrăm oricare dintre informațiile dumneavoastră cu caracter personal. Atunci când acesta este cazul, este posibil să aveți acces la informațiile dumneavoastră cu caracter personal și la anumite informații despre modul în care sunt prelucrate. În unele cazuri, ne puteți cere să vă oferim o copie electronică a informațiilor dumneavoastră. În unele circumstanțe limitate, aveți, de asemenea, dreptul de a solicita să transferăm („portăm”) informațiile dumneavoastră cu caracter personal direct către un alt furnizor terț.

  • Dreptul de a vă corecta informațiile cu caracter personal

Dacă puteți demonstra că informațiile cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră nu sunt corecte, puteți cere ca aceste informații să fie actualizate sau corectate în alt mod.

  • Dreptul de a fi uitat sau de a șterge informații cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți face o astfel de solicitare în orice moment și vom evalua dacă cererea dumneavoastră ar trebui să fie onorată, cu toate acestea, acest drept este supus oricăror obligații legale pe care le putem avea de a păstra datele. Pentru situațiile în care, în conformitate cu legea, stabilim că cererea dumneavoastră de a vă șterge informațiile cu caracter personal trebuie să fie acceptată, vom face acest lucru fără întârzieri nejustificate.

  • Dreptul de a restricționa sau de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal sau de a vă opune anumitor prelucrări ale acestora din motive legate de situația dumneavoastră particulară.

  • Dreptul de a retrage consimțământul

Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment în cazul în care ne bazăm pe consimțământ pentru a vă prelucra informațiile cu caracter personal. Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea vreunei prelucrări efectuate înainte de a vă retrage consimțământul. Dacă vă retrageți consimțământul, este posibil să nu vă putem oferi anumite produse sau servicii. Vă vom informa dacă acesta este cazul în momentul în care vă retrageți consimțământul.

Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să folosiți formularul nostru făcând clic aici:

În cele din urmă, aveți dreptul de a depune o plângere cu privire la prelucrarea de către noi a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal la autoritatea de protecție a datelor din statul membru de reședință obișnuită, de la locul dumneavoastră de muncă sau a unei presupuse încălcări a drepturilor dumneavoastră (dacă oricare dintre acestea sunt relevante pentru dumneavoastră).

Cum gestionăm modificările aduse acestei Notificări de confidențialitate?

Termenii acestei notificări de confidențialitate se pot schimba la anumite intervale de timp. Vom publica orice modificări semnificative ale acestei Declarații prin notificări adecvate fie pe acest site web, fie contactându-vă folosind alte canale de comunicare.

Contact

În cazul în care:

  • aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Notificare de confidențialitate,
  • ați dori mai multe informații despre modul în care vă protejăm informațiile (de exemplu, când le transferăm în afara țării dumneavoastră) sau
  • doriți să contactați responsabilul cu protecția datelor (DPO) al grupului Adecco sau responsabilul local de confidențialitate, vă rugăm să trimiteți un e-mail la gdpr.romania@adecco.com

Pentru a vă exercita oricare dintre drepturile legate de informațiile dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să completați acest formular: https://www.adecco.ro/formular-solicitari-date-personale/

Adecco Group