Compania colectează și procesează datele dvs. personale:
1. pentru a vă oferi serviciile la care vă aşteptaţi de la noi, precum găsirea unui loc de muncă/unei misiuni de muncă temporară pentru care să candidați, asistență legată de pregătire sau facilitarea procesului de a candida pentru un loc de muncă/o misiune de muncă temporară. Aceasta include trimiterea CV-ului dumneavoastră la posibili angajatori pentru a fi analizat de către aceștia și informarea dumneavoastră cu privire la viitoare oportunități de muncă prin e-mail, telefon, poștă și/sau alte metode de comunicare;
2. cu acordul dumneavoastră, este posibil să folosim dvs datele de contact pentru marketing direct, de exemplu, prin e-mail, mesagerie sau telefon
3. pentru a dezvolta, a testa și a îmbunătăți în continuare site-ul nostru web/portalul sau pentru a ne dezvolta şi îmbunătăţi sistemele/procesele noastre existente sau noi, pentru a vă servi mai bine; aceasta are loc în contextul noilor sisteme şi procese IT, astfel încât datele despre dumneavoastră pot fi folosite la testarea acestor sisteme şi procese IT noi, în care datele fictive nu pot replica total operarea acelui sistem IT nou;
4. pentru realizarea de studii, statistici şi cercetări analitice, de exemplu pentru compararea eficacitatii plasării canidatilor/salariatilor noştri la clienţii din sectoare de afaceri şi geografice diferite şi caută să identifice factorii care pot influenţa diferenţele pe care noi le identificăm;
5. pentru transferul datelor către terţi (vezi mai jos);
6. dacă este necesar, pentru respectarea oricăror obligaţii conform legii;
7. de asemenea, vom prelucra datele dumneavoastră:
a. pentru a respecta contractul dumneavoastră de angajare sau contractul de servicii şi toate celelalte contracte şi reguli care guvernează relaţia noastră de angajare sau oricare alte relaţii contractuale cu dumneavoastră;
b. pentru a realiza alte activităţi de resurse umane (inclusiv managementul muncii, managementul absenteismului, managementul instruirii / al oamenilor, managementul cheltuielilor şi procedurile disciplinare);
c. pentru a gestiona acţiuni şi alte active la care puCompania colectează și procesează datele dvs. personale:
1. pentru a vă oferi serviciile la care vă aşteptaţi de la noi, precum găsirea unui loc de muncă/unei misiuni de muncă temporară pentru care să candidați, asistență legată de pregătire sau facilitarea procesului de a candida pentru un loc de muncă/o misiune de muncă temporară. Aceasta include trimiterea CV-ului dumneavoastră la posibili angajatori pentru a fi analizat de către aceștia și informarea dumneavoastră cu privire la viitoare oportunități de muncă prin e-mail, telefon, poștă și/sau alte metode de comunicare;
2. cu acordul dumneavoastră, este posibil să folosim dvs datele de contact pentru marketing direct, de exemplu, prin e-mail, mesagerie sau telefon
3. pentru a dezvolta, a testa și a îmbunătăți în continuare site-ul nostru web/portalul sau pentru a ne dezvolta şi îmbunătăţi sistemele/procesele noastre existente sau noi, pentru a vă servi mai bine; aceasta are loc în contextul noilor sisteme şi procese IT, astfel încât datele despre dumneavoastră pot fi folosite la testarea acestor sisteme şi procese IT noi, în care datele fictive nu pot replica total operarea acelui sistem IT nou;
4. pentru realizarea de studii, statistici şi cercetări analitice, de exemplu pentru compararea eficacitatii plasării canidatilor/salariatilor noştri la clienţii din sectoare de afaceri şi geografice diferite şi caută să identifice factorii care pot influenţa diferenţele pe care noi le identificăm;
5. pentru transferul datelor către terţi (vezi mai jos);
6. dacă este necesar, pentru respectarea oricăror obligaţii conform legii;
7. de asemenea, vom prelucra datele dumneavoastră:
a. pentru a respecta contractul dumneavoastră de angajare sau contractul de servicii şi toate celelalte contracte şi reguli care guvernează relaţia noastră de angajare sau oricare alte relaţii contractuale cu dumneavoastră;
b. pentru a realiza alte activităţi de resurse umane (inclusiv managementul muncii, managementul absenteismului, managementul instruirii / al oamenilor, managementul cheltuielilor şi procedurile disciplinare);
c. pentru a gestiona acţiuni şi alte active la care puteţi avea dreptul;
d. pentru a promova securitatea şi protecţia persoanelor, a incintei, a sistemelor şi activelor;
e. pentru a monitoriza conformarea cu politicile şi procedurile interne;
f. pentru a administra comunicaţiile şi alte sisteme folosite de Grupul Adecco (inclusiv bazele de date interne cu contacte);
g. pentru a investiga sau răspunde la incidente şi la reclamaţii;
h. pentru a respecta obligaţiile şi drepturile şi pentru a coopera la investigaţiile realizate de poliţie, institutie sau autoritate publica;
i. În cazul fotografiilor sau filmelor video ale sesiunilor de instruire, pentru a raporta intern că sesiunile de instruire au avut loc, precum şi subiectul acestora (de exemplu, în actualizările interne) şi pentru a promova sesiuni similare pe plan intern şi către terţi; sau
j. pentru a participa la oricare achiziţie sau vânzare potenţială sau efectivă, sau la o asociere în participaţie, integrală sau parțială a unei activități sau a companiei, la care orice membru al Adecco Group dorește să participe.
teţi avea dreptul;
d. pentru a promova securitatea şi protecţia persoanelor, a incintei, a sistemelor şi activelor;
e. pentru a monitoriza conformarea cu politicile şi procedurile interne;
f. pentru a administra comunicaţiile şi alte sisteme folosite de Grupul Adecco (inclusiv bazele de date interne cu contacte);
g. pentru a investiga sau răspunde la incidente şi la reclamaţii;
h. pentru a respecta obligaţiile şi drepturile şi pentru a coopera la investigaţiile realizate de poliţie, institutie sau autoritate publica;
i. În cazul fotografiilor sau filmelor video ale sesiunilor de instruire, pentru a raporta intern că sesiunile de instruire au avut loc, precum şi subiectul acestora (de exemplu, în actualizările interne) şi pentru a promova sesiuni similare pe plan intern şi către terţi; sau
j. pentru a participa la oricare achiziţie sau vânzare potenţială sau efectivă, sau la o asociere în participaţie, integrală sau parțială a unei activități sau a companiei, la care orice membru al Adecco Group dorește să participe.