Pentru o companie, procesul de HR outsourcing aduce după sine optimizarea costurilor, accesul la expertiză specializată, adoptarea de tehnologii validate și eficiente și alinierea la standarde ridicate de calitate.
Servicii Outsourcing:
externalizare resurse umane
Sunteți în căutarea creșterii productivității și eficientizării proceselor de resursele umane interne?
Adecco vă poate ajuta cu externalizarea serviciilor de HR! Echipa noastră vă pune la dispoziție instrumentele și infrasctructura necesare pentru a restructura și îmbunătăți segmente întregi din activitatea internă a organizației.

Tipuri de servicii de
HR Outsourcing
Tipologia activităților de HR outsourcing este definită în funcție de sectorul de activitate.
La Adecco, oferim servicii de outsourcing profesioniste pentru:
Field Sales Marketing
Serviciile de field marketing pot fi accesate în diferite etape ale ciclului de viață al produsului, accelerând „rotația” acestuia și ajutând atingerea obiectivelor comerciale.
Soluțiile Adecco de field marketing sunt construite pe o vastă expertiză care cuprinde:
Forța de vânzare
- Externalizarea forței de vânzare comerciale tradiționale și moderne
- Consultanți de brand/ beauty
- Reprezentanți de vânzări
- Personalul magazinului
Merchandising
- Gestionarea spațiului de raft
- Managementul inventarului
- Întreținerea planogramelor
- Afișări de produse, punct de cumpărare și instalații de materiale promoționale
- Instalarea și urmărirea dispozitivelor
- Reinițializarea și remodelarea rafturilor
Promoții
- Demonstrații de produse
- Exemple de oferte
- Evenimente de degustare
Audit
- Preț, spațiu pentru raft
- Colectare de date
- Planogramă și conformitate cu dispozitivul
- Mistery shopping și sondaje clienți
Outsourcing Industrial și Logistic
Soluțiile dedicate acestor sectoare implică preluarea de către Adecco (separată sau integrală) a unor procese din lanțul logistic sau de producție al partenerului.
Acestea acoperă:
Responsabilități administrative
- Administrare
- Facturare
- Documentarea procesului
- Inspecția calității*
- Coordonarea serviciulu
Sortare și împachetare
- Etichetare
- Ambalare
- Triere
- Manipularea transportului
Logistică internă
- Managementul livrării
- Expediere
- Conducere
- Coordonare logistică
- Livrarea materialului
Producția
- Alimentare și sfârșit de linie
- Asamblare
- Reelaborare
Managementul depozitului
- Analiza depozitului
- Managementul depozitului
- Supravegherea depozitului
Expertiză certificată


FAQ
Care este diferența dintre serviciile de muncă temporară și outsourcing servicii HR?
Diferența dintre cele două forme de colaborare este dată de nivelul de reponsabilitate asumat de către furnizorul de servicii și client. Există o serie de responsabilități care rămân sau trec în gestiunea furnizorului, iar proporția lor definește natura serviciului prestat.
Care sunt principalele responsabilități ale unui furnizor în servicii de HR outsourcing?
Răspuns – Principalele responsabilități pentru serviciile de HR outsourcing implică:
• Gestionarea furnizorilor
• Asumarea riscului financiar
• Asumarea responsabilității pentru rezultatele procesului
• Asigurarea calității
• Managementul operațional
• Planificarea forței de muncă
• Trainingul și dezvoltarea angajaților
• Integrarea angajaților
• Selecția candidaților
• Recrutare și salarizare
