7 pași spre un profil de LinkedIn care atrage vizualizări
Profilul de LinkedIn reprezintă cartea de vizită a oricărui candidat.
Cu toate că în România, LinkedIn-ul nu era foarte folosit înainte, în prezent, este utilizat pe o scară tot mai largă de către oameni din foarte multe domenii, care își creează un cont pe această platformă. Practic, acesta rețea profesioanală este un liant între cei care sunt în căutarea unui job și companiile care au nevoie de angajați.
Drept urmare, acesta ar trebui actualizat de fiecare dată când survine o schimbare, astfel încât să fie cât mai coerent formulat și să conțină informații relevante, care să pună în valoare personalitatea și experiența de lucru a candidatului.
De aceea, dacă nu ai făcut-o deja, poate că este momentul să acorzi mai multă atenție profilului tău de LinkedIn și să îl aduci într-o formă cât mai potrivită pentru a fi vizualizat de către companiile sau clienții care te-ar putea interesa.
Mai jos găsești 7 pași prin care poți să creezi un profil de LinkedIn care să atragă “toate vizualizările”. 😊
Articol scris de Monica Antohi,
Professional & Executive Search Division Consultant