Valorile organizației - fundamentul atingerii obiectivelor

Trăim într-o lume în continuă schimbare, în care valorile unei companii revin, fără îndoială, pentru a fi în centrul tuturor deciziilor, ca răspuns și adaptare la acest vremuri incerte.

Valorile unei companii determină totul, de la modelul de afaceri până la relația cu clienții și furnizorii. În mare măsură, comportamentul tuturor angajaților care fac parte din companie va fi marcat de aceste principii.

Companiile sunt mult mai mult decât niste organizații,  sunt organisme „vii” care își dezvoltă propria personalitate și propriile valori.

Auzim foarte des despre valorile companiei și cât de important este ca acestea să fie transmise clienților, însă nu putem uita cât de important este ca angajații să se identifice cu valorile unei companii.

Valorile organizației reprezintă fundamentul atingerii obiectivelor

Vremurile difcile pe care le trăim ne oferă oportunități de învățare, creștere și dezvoltare. 2020 ne-a dat posibilitatea de ne a reevalua prioritățile, de a schimba obiceiurile negative, de a reinventa viitorul și de a stabili noi obiective.

Aceste obiective pe care le definim pentru noi înșine sunt cele care dau sens vieții noastre și ne motivează. Iar atunci când obiectivele individuale sunt aliniate cu obiectivele companiei, totul ia forma unei forțe puternice, care se traduce prin implicare, deoarece angajații se conectează și se identifică cu munca și compania într-un mod semnificativ.

O astfel de conexiune între obiectivele individuale și cele ale companiei poate ajuta ambele părți să îndeplinească așteptările colective și să creeze o bază pentru atingerea acestora.

Rezonez și mă identific cu valorile companiei

Valorile Adecco nu sunt simple idei sau vreo pictură agățată pe un perete. Sunt mult mai mult decât atât; sunt acțiune, consecvență și implicare. Acestea se reflectă nu doar la toate nivelurile organizației noastre, dar și dincolo de granițele acesteia, prin acțiunile individuale ale fiecărui coleg.

Acestea nu numai că stau la baza tuturor decizilor noastre, dar sunt și cele care dau sens activității și ne motivează să sprijim în continuare atât candidații în căutarea unui loc de muncă, cât și companiile în identificarea angajaților talentați de care au nevoie.

Valorile Adecco

  • Team spirit

Munca noastră și schimbul de bune practici se bazează pe respect reciproc și încredere. Cooperarea în cadrul Adecco are la bază Echipa, Încrederea și Talentul, termeni cheie pentru activitatea noastră de zi cu zi.

  • Customer focus

Expertiza companiei constă în a oferi soluții personalizate și a aduce față în față oamenii potriviți. Scopul nostru este de a construi parteneriate pe termen lung cu clienții, asociații și colegii.

  • Passion

Treptat, schimbăm piața locurilor de muncă și punem pasiune în relația cu fiecare dintre stakeholderi: colegii, asociații și clienții noștri. În același timp, suntem importanți pentru milioane de oameni în fiecare an. Asigurăm locuri de muncă candidaților potriviți, le oferim experință profesională și le dăm posibilitatea să își clădească un viitor mai bun. Toate aceste lucruri nu le facem din obligație, ci din pasiune.

  • Responsibility

Scopul nostru este să oferim cât mai multe oportunități de muncă tuturor celor care sunt deschiși să lucreze și își doresc un job stabil. Integritatea noastră conduce spre un mediu de lucru mai bun, condiții de viață mai bune și implicit, un viitor sustenabil.

Suntem întotdeauna parteneri imparțiali pentru stakeholderii noștri, iar moștenirea organizațională constă în promovarea corectitudinii, diversității și egalității.

  • Entrepreneurship

Una dintre pasiunile noastre este să ne conducem activitatea spre inovare și antreprenoriat. Încurajăm inițiativa în procesele decizionale și găsirea de soluții creative. În acest sens, ne ambiționăm să facem mereu un pas în plus.

Ținând cont de faptul că ne petrecem mai mult de o treime din viață la locul de muncă, colegii noștrii reprezintă un grup social extrem de important, probabil următorul ca importanță după familie. Prin urmare, valorile unui brand nu pot fi subestimate.

Astăzi, companiile știu că pentru a atrage angajați valoroși și dedicați scopului comun, trebuie să privească dincolo de salarii și beneficii și să ia în considerare acele aspecte care fac din organizațiile lor un loc de muncă nu doar atractiv, ci și de invidiat.

De aceea, este esențial să se asigure că angajații lor cunoasc valorile care stau la baza activității firmei și să pună la dispoziția acestora toate mijloacele și resursele necesare, astfel încât aceste valori să poată fi puse în practică. Aceasta este singura modalitate de a face ca obiectivele stabilite să devină realitate.

Articol scris de Mihaela Tomescu,

Senior Consultant – Professional & Executive Search Division