SOLUȚII HR PENTRU PROVOCĂRI NOI

Încet, dar sigur începe să se contureze o nouă imagine a mediului de lucru. Apar schimbări permanente, care privesc modul în care lucrăm, relațiile de la locul de muncă și competențele viitoare.

Păstrarea unui mindset optimist și gata de acțiune este esențial pentru această perioadă. Serviciile Adecco acoperă toate nevoile complexe pe care o organizație le poate avea în acest nou context social:

  • Recrutarea și selecția celor mai potriviți candidați din piață.
  • Flexibilitate și stabilitate prin servicii de muncă temporară.
  • Soluții personalizate în funcție de nevoi.

Știm că nu este ușor.

Multe din lucrurile care erau valabile la începutul anului nu mai stau în picioare acum.

În acest context de incertitudine, multe dintre inițiativele de creștere a echipelor sau înlocuirea rolurilor care au rămas vacante, au fost puse în plan secund. Experiența globală și perspectiva locală Adecco fac posibilă gestionarea oricărui proiect de recrutare, atât din București, cât și din oricare alt oraș din România.

Adaptarea la noul context.

Organizațiile care dau dovadă de adaptabilitate și viteză de reacție sunt cele care vor prospera și în aceste vremuri incerte.

Munca temporară economisește timp și costuri suplimentare. Mai mult, oferă un plus de flexibilitate și crește productivitatea companiei. Experiența noastră de peste 20 de ani în domeniu ne permite să oferim cel mai bun mix între componentele acestei soluții (recrutare, angajare și administrare de personal, activitate onsite etc.).

Ai nevoie de o soluție personalizată?

Adecco oferă o gamă variată și integrată de servicii care răspund celor mai specifice provocări actuale ale unei organizații.