Resurse

 

Adecco Way to Work

 

Legal Insights

 

Descarcă aplicația!

Descarcă aplicația și poți
avea acces la sute de job-uri

 

Internship program

Access now your internship job
on www.practica-ta.ro

Întotdeauna poți să fii mai bun. Chiar și cei mai buni profesioniști din lume învață lucruri noi mereu.
Iată câteva sfaturi ce te pot ajuta să îți găsești un job bun.

Angajează-te prin Adecco

Având peste 5,000 de birouri în peste 60 de țări și teritorii în lume, Adecco este partenerul perfect pentru construirea unei cariere.

Cauți un loc de muncă? Adecco este soluția: în cel mai scurt timp posibil îți putem oferi un loc de muncă conform specializării și nevoilor tale. Poți găsi un loc de muncă pe o perioadă determinată sau nedeterminată.

Te putem familiariza cu toate sectoarele de activitate, respectiv cu toate profilele dorite de angajatori, astfel încât să poți lua o decizie mai ușor.

Înregistrează-te în baza noastră de date AdeccoWeb pentru a avea acces la cele mai interesante oportunități profesionale.

AdeccoWeb – o bază de date cu locuri de muncă disponibile și CV-uri ale candidaților, din toate cele 15 țări din Europa de Est unde este prezentă compania Adecco.

AdeccoWeb este actualizat zilnic cu noile locuri de muncă vacante.

AdeccoWeb îți oferă posibilitatea:

  • Să cauți locurile de muncă disponibile, selectând criteriile dorite
  • Să îți creezi portofoliul cu locurile de muncă vacante
  • Să urmărești istoricul răspunsurilor privind aplicările
  • Să obții informații privind locurile noi de muncă vacante

În cazul în care întâmpini dificultăți în timpul înregistrării, te rugăm să folosești instrucțiunile pentru utilizarea AdeccoWeb.

Așteptăm întrebările tale pe următoarea adresă de mail: office.romania@adecco.com

Aplică acum!

Tips & Tricks în angajare

Căutarea unui loc de muncă poate lua multe forme. Ai libertatea de a alege cea mai bună soluție pentru găsirea angajatorului ideal. Pentru toți candidații, CV-ul și prima impresie de după interviu sunt cele mai importante.

Pentru a influența decizia angajatorului în favoarea ta, îți sugerăm să acorzi atenție deosebită modului în care îți concepi CV-ul, dar și conduitei pe care o abordezi în timpul interviului. Îți sugerăm să ții cont de aceste sfaturi utile.

Sfaturi privind CV-ul

- Folosește un font ușor de citit.
- Ideal ar fi ca CV-ul să fie tehnoredactat în Microsoft Word folosind fonturi comune (Times New Roman sau Arial), iar mărimea caracterelor să fie între 11 și 12.
- CV-ul trebuie să conțină un limbaj simplu și o structură clară.
- Introdu în CV cât mai multe din calitățile și competențele pe care le deții. Angajatorii urmăresc adesea lucruri de detaliu, care ție îți pot părea neimportante.
- Fii sincer/ă în CV și nu adăuga calități pe care nu le deții. Angajatorii verifică de cele mai multe ori veridicitatea informațiilor.
- În limita formatului de CV ales, poți introduce și o fotografie.

Scrisoarea de intenție

- Menționează de ce consideri că ești potrivit/ă pentru locul de muncă respectiv.
- Încearcă pe cât posibil să îți construiești conținutul în jurul motivației tale reale pentru obținerea postului respectiv. Nu uita sa fii autentic/ă.
- Încearcă să legi motivația ta pentru obținerea postului, cu valoarea adăugată pe care ai aduce-o companiei.
- Lungimea conținutului trebuie să se bazeze pe experiența reală pe care o deții în domeniul în care dorești să obții job-ul.
- Verifică cu atenție textul și acuratețea lui din punct de vedere gramatical. Scrisoarea funcționează ca o primă impresie asupra modului tău de exprimare.
- Încheie scrisoarea de intenție într-un ton pozitiv.

Interviul

- Vino pregătit/ă. Un candidat bine pregătit lasă impresia unei persoane de încredere, competentă și sigură pe sine.
- Citește informații despre companie. Intervievatorul îți poate pune întrebări despre companie și vei face o impresie foarte bună dacă arătați că te-ai documentat și ești interesat/ă de companie.
- Fii pregătit/ă să oferi motive pentru care te consideri a fi candidatul ideal pentru respectiva poziție. Ce anume te deosebește pe tine de ceilalți candidați?
- Înainte de interviu, e bine să îți definești propriile obiective. Intervievatorul îți poate pune întrebări privind obiectivele tale profesionale pe termen scurt, dar și lung.
- Este necesar să îți cunoaști atât punctele forte, precum și punctele slabe. Prezintă-ți punctele slabe ca și calități pe care le vei îmbunătăți. Curajul de a-ți recunoaște punctele slabe va fi apreciat.
- Pregătește din timp întrebări pe care ai dori să le adresezi angajatorului. Nu uita că, punând întrebări vei face o impresie bună, vei fi percept/ă ca fiind o persoană activă, sociabilă și interesată de job-ul dorit.

Aspecte generale

Comportamentul pe care îți recomandăm să îl abordezi, este unul politicos, calm și încrezător.
- Alege haine potrivite pentru întâlnire și încearcă să ajungi cu câteva minute mai devreme.
- Raspunde onest și direct la întrebările pe care le primești. Dacă o întrebare nu este clară, poți cere să fie repetată.
- Verifică și reverifică documentele oficiale care ajung la angajator: CV-ul și scrisoarea de intenție.
- Asigură-te că datele de contact sunt trecute corect și inteligibil. În cazul în care vei fi ales/aleasă pentru job, ar fi regretabil să nu mai poți fi contactat/ă.
- Afișează o atitudine pozitivă și pleacă de la premiza că ești cea mai potrivită persoană pentru funcția respectivă. Nu uita să fii autentic/ă!

Carrier Tutorials

#CareerTutorials – 5 sfaturi pentru un interviu de succes